Vetta
Ze zitten op het carbon, ik denk niet dat dit kwaad kan. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik enkel extra vulringen nodig had tussen de crankarm en het kettingblad, de standaard Campa bladboutjes en "hidden bolt" doen verder gewoon hun werk net zo goed als bij twee bladen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Erg mooi, ik houd wel van dit soort fietsen (staal, Campa, ruimte voor brede banden ).
Ik gebruik deze Campa-remmen al een paar jaar, ze remmen uitstekend (zal wel niet remmen als een schijf, maar bij een noodstop sta je gewoon stil, heb ik proefondervindelijk ondervonden).
Ik gebruik deze Campa-remmen al een paar jaar, ze remmen uitstekend (zal wel niet remmen als een schijf, maar bij een noodstop sta je gewoon stil, heb ik proefondervindelijk ondervonden).
Nog even een laatste foto om te onderstrepen dat het oorspronkelijke plan, een stalen gravelracer met exact dezelfde geometrie als mijn geliefde Merlin Extralight (balhoofdbuis 1,5 cm korter omdat de vork 1,5 cm hoger is) en met uitwisselbare onderdelen, geheel uitpakt als bedoeld. Nu alleen nog kunnen kiezen tussen C17 en Regal.
En dan nu erop fietsen in plaats van alsmaar fotograferen
En dan nu erop fietsen in plaats van alsmaar fotograferen
Dit is een Campagnolo Record 1" Aheadset. In welk opzicht "bestaat dat"? Tientallen fabrikanten maken 1" aheadsets (ik heb o.a. nog een 1" Chris King Ahead liggen)