Vetta
Sorry, ik ben nog aan het bijleren. Ik vind de combinatie met externe lagers ergens onlogisch. Ze zijn (waren) vaak van het type losse kogels en mij lijkt het stellen van losse lagers met een topcap wat raar, je zou denken dat de ouderwetse vorkbuis met draad hier geschikter voor was. Het is gewoon het gebrek aan ervaring dat spreekt..
Vergeleken met een zgn "integrated headset" waarbij de lagers binnen de balhoofdbuis vallen bedoel je? Ik zie eigenlijk geen verschil qua stellen van het balhoofdstel maar de lagers "ouderwets" buiten het frame vind ik een stuk onderhoudsvriendelijker (1" aheadsets van o.a. Chris King hebben overigens ook gewoon industrielagers).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Mooie fiets!!
Welke bande liggen er op, met de bruine zijwang,...??
Squash
Welke bande liggen er op, met de bruine zijwang,...??
Squash
Omg. Deventer
-
- Forum-lid
sorry, was een vraag nav. fotos en bericht van delsol, op 25.05.2012, eerste pagina van deze thread,..
Omg. Deventer
-
- Forum-lid
timo2.0,...dank je wel!!
Omg. Deventer
Ik heb mijn vetta fixed gear woon-werkfiets maar weer in elkaar gezet met een andere verhouding (50 voor en 18 achter) en een ander stuur en stuurpen (Cinelli 66 en 1A). Het is weer even wennen...
fietsen doe ik net als een prof,
- thestudent
- Forum-lid HC
Mooie fiets. Echt een fijne kleurcombinatie. Misschien iets meer fotos dan eentje.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Echt heel mooi Timo.
Mooi vorkje ook