Vetta
Naar mijn mening bewijzen jouw foto's weer eens dat Antonio echt een ongekende prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
En je oranje fiets is precies op tijd klaar voor het EK
En je oranje fiets is precies op tijd klaar voor het EK
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Gedeeltelijk met je eens, standaard vind ik de Vetta niet zo........ Maar je moet zelf durven, kost veel tijd en moeite en dan kun je tegen relatief gunstige prijs iets zeer moois maken dat voor jou uniek is.timo2.0 schreef:Naar mijn mening bewijzen jouw foto's weer eens dat Antonio echt een ongekende prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
Bij het maken van de foto's eens lekker gefietst op de Vetta, en ik moet zeggen zonder overdrijven dat het ding lekker licht aanvoelt en een goede respons geeft. Morgen eens 'echt' gaan fietsen met de Vetta en dan kunnen we een beter oordeel geven.
YFood !!!
Klopt, zijn lakwerk schijnt bijvoorbeeld ook niet altijd top te zijn (maar dat weet ik niet uit eigen ervaring). Maar aan de andere kant, als je weet wat je wil kan hij echt alles voor je maken uit staal, alu of titanium. Ik denk dat veel mensen het merk niet kennen of passeren omdat de bekendere merknamen meer aanspreken. Maar als ik bijvoorbeeld moest kiezen tussen een Cinelli XCr in een standaardmaat of een handgemaakt maatframe uit diezelfde Columbus XCr buizen voor de helft van de prijs dan weet ik het wel.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Lakwerk moet jezelf doen, heb een vriend waar ik dat mee samen doe hij heeft de beschikking over een spuitcabine en het is zijn dagelijks werk.timo2.0 schreef:Klopt, zijn lakwerk schijnt bijvoorbeeld ook niet altijd top te zijn (maar dat weet ik niet uit eigen ervaring).
Hij vond het erg leuk om te doen maar het is niet zo eenvoudig als het lijkt........die streepjes had ie koppijn van gekregen
Binnenkort maar eens naar Antonio gaan om eea te bespreken, lijkt me leuk om iets op te zetten binnen het concept dat ik in gedachte heb !!!
YFood !!!
Voor spuitwerk ga ik uiteindelijk altijd naar m'n vertrouwede adres, al mag m'n Merlin opnieuw gespoten worden en in een ander kleurtje. Blijkbaar pakt glanszwart (eerste versie) veel beter op titanium dan mat wit (huidige kleur) want die laatste bladdert al af als je ernaar kijkt. Maar dit terzijde, kun je al een tipje van des sluier oplichten waaraan je denkt qua speciale wensen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Speciale wensen zullen vooral in uitdrukking komen in het spuitwerk, dat compleet customized wordt geleverd waardoor de fiets een uniek geheel is. Daarnaast kun je niet alleen je buizen set kiezen maar ook de verbindingen zoals de achter padden, bb, headtube en noem maar op.
Stuur en stuurpen kunnen ook naar keuze gespoten worden, in principe kan alles gespoten worden....
En uiteraard is het frame precies jou maat en niet iets wat standaard uit de mal rolt of in China in elkaar gelast is geworden
Stuur en stuurpen kunnen ook naar keuze gespoten worden, in principe kan alles gespoten worden....
En uiteraard is het frame precies jou maat en niet iets wat standaard uit de mal rolt of in China in elkaar gelast is geworden
YFood !!!
Daar gaat het mij uiteindelijk ook om, iets unieks dat precies aan mijn eisen en wensen voldoet. Misschien moet ik toch maar eens op Italiaanse les om de communicatie met Antonio te bevorderen
Komende week komend ede laatste onderdelen voor Corine's fietsen en zodra die in elkaar zijn gezet zal ik weer wat fotootjes posten
Komende week komend ede laatste onderdelen voor Corine's fietsen en zodra die in elkaar zijn gezet zal ik weer wat fotootjes posten
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Het lakwerk bij mij is wel oke,het is geen topwerk zoals bij BCP.timo2.0 schreef:Klopt, zijn lakwerk schijnt bijvoorbeeld ook niet altijd top te zijn (maar dat weet ik niet uit eigen ervaring). Maar aan de andere kant, als je weet wat je wil kan hij echt alles voor je maken uit staal, alu of titanium. Ik denk dat veel mensen het merk niet kennen of passeren omdat de bekendere merknamen meer aanspreken. Maar als ik bijvoorbeeld moest kiezen tussen een Cinelli XCr in een standaardmaat of een handgemaakt maatframe uit diezelfde Columbus XCr buizen voor de helft van de prijs dan weet ik het wel.
Voor € 410 voor een maatframe inlc.vork hoor je mij niet klagen.
Btw.Niemand anders hier op het forum met een Vetta.
Ben ik met je eens, maar als je bedenkt dat je bij de duurste frames ook dat lakwerk krijgt dan stuur je 'm toch liever naar BCP. Anyway, ik zit zelf ook al een tijdje te broeden op een frame dat Antonio voor mij mag bouwen maar de details uitwerken is nog even werk. Een impressie...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof