Ervaring met de Vos Zwanenburg
Wel grappig, omdat ik mij pas sinds kort met wieleren bezighoud was ik nog minder met alles bekend. Zodoende belandde ook ik bij Vos een aantal weken geleden.
Nu was het gewoon omdat ik in de buurt woon en vrij was, beetje kijken enzo, de website is onverzorgd maar gaf de indruk dat ze veel spullen hadden (ik ging vooral voor kleding).
Uiteindelijk viel het allemaal wat tegen, eigenlijk niet bijzonder veel keuze, rare sfeer, en mensen 'die moesten opschieten met de kleding omdat de fiets stond te wachten in de werkplaats'. Het kwam op mij allemaal wat onpersoonlijk en 'dozenschuiverig' (net geleerd) over.
Wel grapig om dan nu hele topics van 30 pagina's te lezen waarin iedereen hetzelfde aangeeft.
Nu was het gewoon omdat ik in de buurt woon en vrij was, beetje kijken enzo, de website is onverzorgd maar gaf de indruk dat ze veel spullen hadden (ik ging vooral voor kleding).
Uiteindelijk viel het allemaal wat tegen, eigenlijk niet bijzonder veel keuze, rare sfeer, en mensen 'die moesten opschieten met de kleding omdat de fiets stond te wachten in de werkplaats'. Het kwam op mij allemaal wat onpersoonlijk en 'dozenschuiverig' (net geleerd) over.
Wel grapig om dan nu hele topics van 30 pagina's te lezen waarin iedereen hetzelfde aangeeft.
-
- Forum-lid
Volgens mij kun je er zo een reality soap van maken. Succes gegarandeerd. Ach, je moet het maar zo zien; veel spullen zijn er (relatief) goedkoop, als je maar weet wat je wilt hebben en de cabareteske grappen en babbeltjes krijg je er gratis bij.
-
- Forum-lid HC
Doet me een beetje denken aan de Ludolf (afgezien van het feit dat me dat wel aanrdige mensen lijken....)
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Sharkman 1"]Doet me een beetje denken aan de Ludolf (afgezien van het feit dat me dat wel aanrdige mensen lijken....)[/quote]
Die vertellen hun klanten in in ieder geval eerlijk door de telefoon dat ze een bepaald artikel niet hebben....
Die vertellen hun klanten in in ieder geval eerlijk door de telefoon dat ze een bepaald artikel niet hebben....
-
- Forum-lid
Ha, Ha, de Ludolfs. Ik kende de Ludolfs niet, maar even googelen doet wonderen. Bijna 1 op 1. Ik denk dat ik alvast de productierechten voor de tv-serie en de movie 'De Vossen' ga vastleggen.
-
- Forum-lid HC
Kende ooit een autobedrijf in Brabant waar ze volgens mij de hele crew van de New kidz in hadden gehuurd. Was een eenmalige ervaring maar wel lachen.....
-
- Forum-lid
De Crew van New Kidz? Nee joh, zo zijn we hier allemaal;)...
Frits
-
- Forum-lid
@Nagtie Tja, weet je wat. Neem je fiets mee naar Vos, vraag wat je er voor terugkrijgt, koop dan een 'normale' racefiets (pinarello ofzo) en laat ons meegenieten van de verhalen. Mijn eigen ervaring is op zich ok, maar als je je oren te luisteren legt valt er veel te genieten;-)
[quote="adroit"]
Breek me de bek niet open, maak dit bijna dagelijks mee.
Van de week nog iemand ingemeten voor een Cervelo, prijsopgave gemaakt enz.
Krijg ik doodleuk een mailtje dat ie de fiets bij Vos gekocht heeft want die was toch nog iets goedkoper.....brrrr
[/quote]
Ja en....uit welke eeuw kom jij, je wil niet weten hoe vaak wij dat in onze branche meemaken...dagelijks hoor ik, sorry te duur, goedkoper bij.....
Breek me de bek niet open, maak dit bijna dagelijks mee.
Van de week nog iemand ingemeten voor een Cervelo, prijsopgave gemaakt enz.
Krijg ik doodleuk een mailtje dat ie de fiets bij Vos gekocht heeft want die was toch nog iets goedkoper.....brrrr
[/quote]
Ja en....uit welke eeuw kom jij, je wil niet weten hoe vaak wij dat in onze branche meemaken...dagelijks hoor ik, sorry te duur, goedkoper bij.....
-
- Forum-lid
Zoals de meeste kampers houden ook deze jongens van snelle handel en mooie spullen. En dat van die mooie *blingbling* spullen zal de wereld weten ook.
Volgens mij willen ze die fietsen geeneens verkopen, maar slechts tonen.
En zeg nu zelf, wie zou er geen harde plasser krijgen van een loods vol Pinarelli's, Colnago's en meer van dat Italiaanse spul
Wat betreft de snelle (partijen)-handel zit het wel goed.
Loeki fietsje voor 69 Euro, daar worden jonge ouders blij van:
http://link.marktplaats.nl/362086298
Heb zelf ook wel eens een fiets onafgemonteerd in doos bij ze gekocht voor 199 gulden!! In elkaar gezet waren ze 249, voor die 50 gulden zet ik zelf het stuur wel recht en de pedalen er aan. Prima fietsje met SiS stuurschakeling. Heeft mijn pa nog 10 jaar op naar het werk gefietst nadat zijn eigen fiets gejat was.
Later eens wezen kijken voor een nieuwe mountainbike, maar ze hadden alleen de topseries met hoog *blingbling* gehalte staan. En een topserie fiets met flinke korting kost nog steeds een hoop geld.
"Normale" merkfietsen hadden ze toen al niet en volgens mij nog steeds niet.
Zal binnenkort eens een bezoek brengen aan het nieuwe fietsmuseum der Italiaanse moderne schonen:
http://www.vosdfd.nl/index.html
Volgens mij willen ze die fietsen geeneens verkopen, maar slechts tonen.
En zeg nu zelf, wie zou er geen harde plasser krijgen van een loods vol Pinarelli's, Colnago's en meer van dat Italiaanse spul
Wat betreft de snelle (partijen)-handel zit het wel goed.
Loeki fietsje voor 69 Euro, daar worden jonge ouders blij van:
http://link.marktplaats.nl/362086298
Heb zelf ook wel eens een fiets onafgemonteerd in doos bij ze gekocht voor 199 gulden!! In elkaar gezet waren ze 249, voor die 50 gulden zet ik zelf het stuur wel recht en de pedalen er aan. Prima fietsje met SiS stuurschakeling. Heeft mijn pa nog 10 jaar op naar het werk gefietst nadat zijn eigen fiets gejat was.
Later eens wezen kijken voor een nieuwe mountainbike, maar ze hadden alleen de topseries met hoog *blingbling* gehalte staan. En een topserie fiets met flinke korting kost nog steeds een hoop geld.
"Normale" merkfietsen hadden ze toen al niet en volgens mij nog steeds niet.
Zal binnenkort eens een bezoek brengen aan het nieuwe fietsmuseum der Italiaanse moderne schonen:
http://www.vosdfd.nl/index.html
Giant Peleton Superlite (Shimano 105) - Tri Colore
Specialized Hard Rock op snelle bandjes (Continental Race Contact)
Stevens X6 - allrounder
Specialized Hard Rock op snelle bandjes (Continental Race Contact)
Stevens X6 - allrounder