>ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat we hier (wederom) te maken hebben met iemand die te veel >zijn best doet om een promotie-actie op touw te zetten.
Hier word ik nu echt een keer misselijk van. Ik heb heel duidelijk uitgelegd dat ik geen enkel belang bij het promoten van Vos heb. Ik had alleen zoveel negatiefs gelezen, dat ik vond dat een positieve ervaring ook genoemd moest worden. Ik heb geen enkel belang bij het wel en wee van de Fa. Vos.
>Het is namelijk niet echt vermeldenswaardig dat iemand iets gekregen heeft wat die besteld heeft, toch?
Nou, in dit kader wel. Ik heb zelf namelijk heel lang getwijfeld of ik er veilig iets kon bestellen of niet, vanwege de vele negatieve verhalen, maar toen een ander op dit forum mij vertelde dat hij in de zaak geweest was en voor een bodemprijs zijn spullen had gekocht, waagde ik zelf ook de sprong en ik ben er zelf tevreden over. Dat is alles.
En voor het kunnen vergelijken van prijzen is het wel van belang dat je weet of je wel dan niet een kabelset meegeleverd krijgt.
Ik vraag mij af of je mijn intenties ook in twijfel zou trekken als ik de firma de grond in had geschreven.
Diogenes
Ervaring met de Vos Zwanenburg
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De discussies in combinatie met de anonieme accounts zijn in ieder geval erg vermakelijk. Anders zou niemand erop reageren. Let ook op het taalgebruik. Het gebruik van de Nederlandse/Vlaamse taal verraad ook bij het gebruik van anonieme accounts vaak de gecombineerde afkomst van de schrijver. Net een soort detectives dit soort discussies die eeuwig gevoerd worden.
Ik vind dit het meest vermoeiende topic ooit. Echt waar.
En het blijft zich maar herhalen:
[quote="tegenstanders"]Vos is k#t, het zijn oplichters. Ze hebben geen verstand van zaken. Ze komen op mindere nette wijze aan hun spullen (..)[/quote]
[quote="voorstanders/Vos zelf"]Nette jongens, prima spul, bodemprijzen, doen niet moeilijk (..)[/quote]
en nog eens, en nog eens, en nog eens en nog eens...
[niet serieus]Kan er niet een slot op alle topics waar Vos voorbij komt, en een forumban voor iedereen die er nog over begint?[/niet serieus]
En het blijft zich maar herhalen:
[quote="tegenstanders"]Vos is k#t, het zijn oplichters. Ze hebben geen verstand van zaken. Ze komen op mindere nette wijze aan hun spullen (..)[/quote]
[quote="voorstanders/Vos zelf"]Nette jongens, prima spul, bodemprijzen, doen niet moeilijk (..)[/quote]
en nog eens, en nog eens, en nog eens en nog eens...
[niet serieus]Kan er niet een slot op alle topics waar Vos voorbij komt, en een forumban voor iedereen die er nog over begint?[/niet serieus]
Op zijn minst zou *** van de [FietsX] Webshops lijst afgehaald kunnen worden, wat ik overigens een erg handige lijst vind wel.
Nou heb ik ook niet heel veel posts, maar wil der wel ff wat over zeggen.
Ik koop met enige regelmaat spullen bij de Vos en ben dit gezeik eigenlijk
wel een beetje zat.
het is toch inmiddels wel bekend dat de Vos inderdaad meer een media markt is dan je lokale electronica zaak. De internetsite is over het algemeen ook niet te gebruiken, maar kom je der gewoon op een rustig tijdstip en weet je wat je wil hebben dan werkt het toch prima?
Ik koop met enige regelmaat spullen bij de Vos en ben dit gezeik eigenlijk
wel een beetje zat.
het is toch inmiddels wel bekend dat de Vos inderdaad meer een media markt is dan je lokale electronica zaak. De internetsite is over het algemeen ook niet te gebruiken, maar kom je der gewoon op een rustig tijdstip en weet je wat je wil hebben dan werkt het toch prima?
Als je goed leest dan is dit al 10x gemeld. Net zoals mensen die iets negatiefs er tegenover te melden hebben. Daarom is een slotje wellicht een optie want dit blijft een 'discussie' zonder eind.
Wanneer gaan ze LW's verkopen bij V?
Alstublaft.
Ik heb ook niet veel posts.. hoewel ik me al een tijdje geleden heb aangemeld, heb ik al mijn posts gehaald in de afgelopen 2 weken. Verder ben ik wel een voorstander van vosfietsen, maar heb ik geen belang bij het wel en wee van deze zaak. Ik reageer alleen op de stellingen die geboden worden..