Beste randykapitein, het spijt me als jij voelt dat je niet met respect behandeld bent, dat is niet mijn bedoeling geweest (en ik denk ook niet van medeforummers). Ik heb wellicht niet de juiste woorden gebruikt met dat zout maar doelde ik op een ervaring van een frame met de verkeerde maat voor de goeie maat verkopen. Dit mbt jouw opmerking " ken je framemaat, ga je echt blij de winkel uit".randykapitein schreef:Ik zou toch verwachten dat we elkaar op dit forum met respect behandelen.
@Supergrover1 Ik heb jou ervaring gelezen, erg vervelend en ik snap je frustratie.
Ik ben blij dat je zegt dat je van mening mag verschillen, maar dan hoef je mijn mening ook niet met een vrachtwagenlading zout te bestrooien toch?
Sorry dat dat verkeerd overgekomen is.
Blijkbaar ben jij wel prima geholpen bij Vos, maar dat zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn ongeacht welke bij winkel je iets koopt.
Er is niks mis met een "dozenschuiver" maar blijf wel eerlijk en belazer mensen niet door bv in advertenties of telefonisch te beweren dat eea op voorraad is en als men (na een lange reis) aankomt is het "toevallig" niet meer op voorraad. Je kan dan wel wat anders (wat hun graag kwijtwillen) uitzoeken uiteraard en daar krijg je dan wel een gratis (!) lekker bakkie koffie bij.
Zo lokken ze je namelijk die ballentent in...