Ervaring met de Vos Zwanenburg
Met de "hel"?bluv107 schreef:Zo zijn we ooit allemaal begonnen en wanneer je een Dogma in je slaapkamer hebt staan, wil je je euforie graag met de hel wereld delen
Laatst gewijzigd door JPAR op 31 okt 2014 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Supergrover
- Forum-lid HC
fake onderdelen bij Vos heb ik nog niemand over gehoord op dit forum, lekkere koffie wel...joeribossus schreef:Nou...even een woordje kwijt hier. Gisteren 230km speciaal gereden richting Zwanenburg voor bezoekje te brengen aan Vos. Mijn Bianchi Sempre Ultegra Di2 10speed meegenomen en ze hebben die netjes overgekocht aangezien die nog in perfecte staat was. Ik wist wat ik wou dus hebben ze op paar uurtjes tijd mijn nieuwe prachtige zwarte glossy Pinarello Dogma 65.1 Think 2 netjes in elkaar gezet. Ik moet idd zeggen als je daar gaat => weet wat je wil...idd ook koffietje aangeboden gekregen die toch niet zo slecht was ....de prijzen zijn echt goed en echt wel origineel frame en geen fake onderdelen want stond er zelf bij toen ze fiets opgebouwd hebben...
Laatst gewijzigd door Supergrover op 01 nov 2014 10:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Onder de gordel? Wij noemen dat thuis een constatering, meer niet. Minder trouwens ook niet.beren040 schreef:onder de gordelrikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ben je blij met je nieuwe fiets.
Wil je de eigen ervaring, en niet die van horen zeggen, die je hebt opgedaan hier delen en wordt je even snel gepakt op het feit dat je daar een account voor aanmaakt en dat grammatica niet je hoogste prioriteit heeft.
Onafgezien van de smileys bij de reacties toch een beetje jammer dit.
@joeribossus: welkom op dit forum hoor.
Wil je de eigen ervaring, en niet die van horen zeggen, die je hebt opgedaan hier delen en wordt je even snel gepakt op het feit dat je daar een account voor aanmaakt en dat grammatica niet je hoogste prioriteit heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Iedereen heeft hier altijd zijn oordeel klaar als het om Vos gaat, er zijn zo te zien ook genoeg tevreden klanten.
Als je weet wat je wil heb je goede fiets, tegen een gunstige prijs.
Sommige azijnzeikerds zijn hier schijnbaar niet van overtuigd en kunnen alleen maar afgeven op Vos en alleen maar sceptisch zijn tegenover positieve reacties over Vos.
Zo ook maar even met een knipoog, voor ik de hele goegemeente over me heen krijg!
Als je weet wat je wil heb je goede fiets, tegen een gunstige prijs.
Sommige azijnzeikerds zijn hier schijnbaar niet van overtuigd en kunnen alleen maar afgeven op Vos en alleen maar sceptisch zijn tegenover positieve reacties over Vos.
Zo ook maar even met een knipoog, voor ik de hele goegemeente over me heen krijg!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Excuus. Is wellicht een beetje raar welkom voor joeribossus. Ik maakte alleen een vergelijking met het taalgebruik op de website van de firma Vos. De ervaringen van joeribossus bij Vos veroordeel ik zeker niet. Sterker nog, ik ben als ik geen advies nodig heb, ben ik ook een webaankoop- dan wel Vos-adept. Dus mij zal je daar niet niet over horen.Lcsmet schreef:Ben je blij met je nieuwe fiets.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.