Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Ervaring met de Vos Zwanenburg
-
- Forum-lid
Ik bied hiervoor al excuus aan voor mijn reactie. Je reactie wel een beetje jammer zeg...ik zou bijna zeggen: Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren. Maar laat ik dat maar niet doen.randykapitein schreef:Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Maar een Vlaming zal het niet zijn..... die gebruikt geen "nou".randykapitein schreef:Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Beetje respectloos voor onze zuiderburen, vind je niet? (Alsof die geen Nederlands kunnen)randykapitein schreef:Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Ik vind dat je zit te zeuren.
En ik vind vos een k*tzaak.
En zo zijn we weer mooi on topic!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dat ''Nou'' was van mij, de ploert die taalgebruik van joeribossus vergeleek met de site van Vos. En ik ben inderdaad geen Vlaming.bikerke schreef:Maar een Vlaming zal het niet zijn..... die gebruikt geen "nou".randykapitein schreef:Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- Supergrover
- Forum-lid HC
53x11 schreef: Beetje respectloos voor onze zuiderburen, vind je niet? (Alsof die geen Nederlands kunnen)
Ik vind dat je zit te zeuren.
En ik vind vos een k*tzaak.
En zo zijn we weer mooi on topic!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Even totaal off-topic:
Het is wel jaar na jaar dat een Vlaming het "groot dictee der Nederlandse taal" wint.
Ik zou nog iets willen schrijven maar ga dat niet doen, op een forum is het niet gemakkelijk om enige nuance in de tekst te leggen.
Het is wel jaar na jaar dat een Vlaming het "groot dictee der Nederlandse taal" wint.
Ik zou nog iets willen schrijven maar ga dat niet doen, op een forum is het niet gemakkelijk om enige nuance in de tekst te leggen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Maar als hij/zij de site van Vos leest zal diegene daar zeker niet blij van wordenLcsmet schreef:Even totaal off-topic:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
rikkert schreef:
Dat ''Nou'' was van mij, de ploert die taalgebruik van joeribossus vergeleek met de site van Vos. En ik ben inderdaad geen Vlaming.
Hij ook.....joeribossus schreef:Nou...even een woordje kwijt hier. Gisteren 230km speciaal gereden richting Zwanenburg voor bezoekje te brengen aan Vos. Mijn Bianchi Sempre Ultegra Di2 10speed meegenomen en ze ...
En over "Vos Zwanenburg" gezeverd, als je weet wat je wil, en je krijgt een flinke korting, en je wil toch geen "dienst na verkoop", waarom dan niet???
ik heb ondertussen het gevraagde frame gekocht, maar niet bij Vos. heb het in België tweedehands gevonden in mijn maat, en voor minder dan de helft van de prijs van Vos (maar die is dan ook nieuw). goed onderhouden frame, quasi perfect in orde.
ik ben een blij man
ik ben een blij man
- joeribossus
- Forum-lid
zozo, hier zijn nogal wat reacties gekomen na mijn bericht over Vos. Mja ben dus echt wel een Vlaming/Limburger. Maarja in ieder geval ben ik content met mijn aankoop bij Vos voor een scherpe prijs!!!
- joeribossus
- Forum-lid
hoe kun je eigenlijk foto uploaden dan zal ik mijn pinarello eens posten