Het is nog geen vrijdagmonsieurpinot schreef:kijk maar uit, voor je het weet zit je weer popcorn te knabbelenJPAR schreef:Ik zie dat ik weer wat gemist heb
Ik dacht, laat ik de foto plaatsen en geen commentaar geven, maar helaas.....
Ervaring met de Vos Zwanenburg
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
De maat is inderdaad gewoon goed, met wat kleine aanpassingen aan stuurpen en zadelstand! Zeer mooie fiets!
Nog even een onbeschofte vraag wat moest dit nu kosten bij mijnheer Vos?
Nog even een onbeschofte vraag wat moest dit nu kosten bij mijnheer Vos?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- joeribossus
- Forum-lid
frame + ultegra di2 11speed + stuur en stuurpen 4900euro => de wielen Zipp firecrest V9 zijn 2000euro waard dus als je optelt niet goedkoop fietsje nee
-
- Forum-lid
Afgelopen week heb ik onderstaande mail gestuurd :
Effe 150km rijden om vast te stellen dat ze de fiets niet meer op voorraad hebben ... mooi niet !
Kreeg dit dan als antwoord :Heb interesse in de Ridley X-Ride (model 2014). Hebben jullie die nog op voorraad voor mijn maat (lengte 1m90, binnenbeen 91cm) ?
Alvast dank.
Phil
Standaard bullshit mail dus.Beste dame of heer,
wij hebben alle modellen op voorraad
wij geven 20% aruba korting op alle 2015 adviesprijzen
mvg
BELANGRIJK:
Alle door ons verkochte racefietsen worden op maat afgeleverd. Gratis worden stuurbreedte en noklengte en cranklengte indien nodig op u lichaamslengte aangepast, alles klaar terwijl u wacht! U kunt bij aankoop uw nieuwe fiets direct meenemen!
Met sportieve groet,
Team VOS FIETSEN
Effe 150km rijden om vast te stellen dat ze de fiets niet meer op voorraad hebben ... mooi niet !
Slechts 1 taalfout en wat hoofdletter en interpunctie slordigheidjes. Ik zie toch echt wel verbeteringen bij Vos
(Die standaardmail stuurden ze in vergelijkbare vorm jaaaaren terug ook al. Gelukkig hoef ik er maar 15 km voor te rijden om er achter te komen dat Vos er een wat afwijkende definitie van de waarheid op na houdt.)
(Die standaardmail stuurden ze in vergelijkbare vorm jaaaaren terug ook al. Gelukkig hoef ik er maar 15 km voor te rijden om er achter te komen dat Vos er een wat afwijkende definitie van de waarheid op na houdt.)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Vos is tegenwoordig dealer van Ridley, vorige week hingen er behoorlijk veel crossers van Ridley( ook de X-ride).
Trouwens, vanaf vorig jaar December had ie al veel Ridley crossers.
In het voorjaar komen daar nog de wegfietsen bij, Helium, Noah.
Trouwens, vanaf vorig jaar December had ie al veel Ridley crossers.
In het voorjaar komen daar nog de wegfietsen bij, Helium, Noah.
hahaha.. vette foto