Wielrenners gezocht voor tv-programma
Als er niks meer mag worden uitgezonden dat niet mag worden nagedaan kunnen we terug naar de EO van de jaren 70 en de rest verbieden.
Ik mis vooral de goede humor en de spiegel die zowel de wielrenners als de haters wordt voorgehouden slaat de plank volledig mis.
Ik mis vooral de goede humor en de spiegel die zowel de wielrenners als de haters wordt voorgehouden slaat de plank volledig mis.
Campagnolo Ultra Dork
Dit dus. Het is niet grappig, heeft ons gemeenschapsgeld gekost en brengt simpel volk op slechte ideeën. En simpel volk, daar hebben we in Nederland een overschot aan.
NPO is echt niet van hoger niveau. Sorry. Laatst keek ik na jaren en jaren weer eens het 8 uur journaal en er kwamen infantiele onderwerpen aan bod (van geen enkel nationaal of internationaal belang) en het niveau deed mij nog het meest denken aan het jeugdjournaal van vroeger.
-
- Forum-lid
NPO maakt vooral programma’s voor verwarde mensen. Satire is leuk maar dat heeft het filmpje helemaal niets mee van doen.
Laatst gewijzigd door El Pistolero op 04 mei 2018 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
dus ik onthoud:
het is niet grappig als
- je er op wijst dat dikke wielrenners in een soort balletpak geen zicht is.
- brommerrijders zich ergeren aan wielrenners
- je zegt dat een asielcentrum minder last veroorzaakt dan wielrenners (met een ligt arabisch accent)
- dat er drinkbussen achterblijven als wielrenners langskomen (ik verdenk er de renner in huis van alleen renner te zijn omdat hij dat zijn drinkbus mag weggooien als ze leeg is).
- wielrenners soms door de natuur geroepen worden
- mensen/bestuurders idiote ideeen hebben om wielrenners tegen te houden
zelf vind ik het best grappig. Ik denk dat jullie dit allemaal veel te serieus nemen.
Walter
ps: zelf vind ik satire maar geslaagd als er toch enkele zijn die denken dat het serieus te nemen is. Maker is daar dus in geslaagd...
het is niet grappig als
- je er op wijst dat dikke wielrenners in een soort balletpak geen zicht is.
- brommerrijders zich ergeren aan wielrenners
- je zegt dat een asielcentrum minder last veroorzaakt dan wielrenners (met een ligt arabisch accent)
- dat er drinkbussen achterblijven als wielrenners langskomen (ik verdenk er de renner in huis van alleen renner te zijn omdat hij dat zijn drinkbus mag weggooien als ze leeg is).
- wielrenners soms door de natuur geroepen worden
- mensen/bestuurders idiote ideeen hebben om wielrenners tegen te houden
zelf vind ik het best grappig. Ik denk dat jullie dit allemaal veel te serieus nemen.
Walter
ps: zelf vind ik satire maar geslaagd als er toch enkele zijn die denken dat het serieus te nemen is. Maker is daar dus in geslaagd...
Het zou allemaal best grappig kunnen zijn maar helaas hebben ze zich hier met een jantje-van-leiden vanaf hebben proberen te maken. Ze denken dat het vanzelf grappig wordt omdat ze een populair onderwerp aansnijden maar helaas werkt dat niet zo.
Campagnolo Ultra Dork