foto van je fiets
- Wolfhound32
- Forum-lid
Erg mooi. Helaas aan de verkeerde kant gefotografeerd. Dus, nog maar eens een fotootje om me lekker te vergapen.
Dit kan optreden door de kettingbladen in te spuiten met bijvoorbeeld WD40 of in het vet te leggen. De olie/vet ziet kans om tussen de pinnetjes door te kruipen en zo tussen het metaal en de coating te komen.Theo V schreef:Mooie fiets. Maar het lijkt wel of je verroeste kettingbladen hebt.
Previous name Jansen01
Ik zal eens voor je kijken. Alhoewel aan de andere kant gewoon een Ultegra 6800 groep zit hoor.Wolfhound32 schreef:Erg mooi. Helaas aan de verkeerde kant gefotografeerd. Dus, nog maar eens een fotootje om me lekker te vergapen.
Ik vind dat je vanaf deze kant die enorm dikke bb beter kunt zien vandaar.
Campagnolo bladen zijn niet gecoat maar geanodiseerd. Dit is de normale kleur voor deze bladen bij de gegeven belichting. Waarom zou je trouwens de bladen in vet willen leggen of met WD40 inspuiten en hoe stel je je voor dat het dan tussen metaal en coating kruipt?jansen2.0 schreef:Dit kan optreden door de kettingbladen in te spuiten met bijvoorbeeld WD40 of in het vet te leggen. De olie/vet ziet kans om tussen de pinnetjes door te kruipen en zo tussen het metaal en de coating te komen.Theo V schreef:Mooie fiets. Maar het lijkt wel of je verroeste kettingbladen hebt.
- Sweety2008
- Forum-lid
Dit is mijn eerste echte racefiets
De Bianchi Dama Bianca via Nirone 7.
Ben er heel trots op heb hem nu anderhalve week. Afgelopen vrijdag en zaterdag al een langer tochtje gemaakt. Ben heel erg tevreden.
De Bianchi Dama Bianca via Nirone 7.
Ben er heel trots op heb hem nu anderhalve week. Afgelopen vrijdag en zaterdag al een langer tochtje gemaakt. Ben heel erg tevreden.
Ghost Nivolet 6LC
- Wolfhound32
- Forum-lid
Mooie foets Sweety2008.
Vind sowieso dat de damesfietsen van Bianchi er erg fraai uitzien.
Vind sowieso dat de damesfietsen van Bianchi er erg fraai uitzien.