Wilier
Vandaag mijn eerste (trainings)wedstrijdje gereden met mijn Cento1 SR. Heerlijk het uit accelereren uit de bochten gaat erg lekker. Ook het strakke sturen. Top fietsje
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
New Bike
Wilier Cento Air Custom
Maat M
Sram Red
Zipp303
FSA Plasma
Lizard Skins
Rotor Power LT
Wilier Cento Air Custom
Maat M
Sram Red
Zipp303
FSA Plasma
Lizard Skins
Rotor Power LT
- Jaap Telder
- Forum-lid
Is íe van jou of staat die in de showroom?
Mooi fietsje.
Mooi fietsje.
Hoi,
Ik ben kijkende naar een Wilier La Triestina (model 2013) frameset of een Lavaredo (ouder model al denk ik, pre 2013) om een woon-werk fiets op te bouwen. Ik vroeg me het volgende af:
- Welke type bottombracket hebben de La Triestina en Lavaredo? Ik vermoed de eerste BB30 mits deze vaak wordt afgebeeld met FSA crank en de tweede BSA. Kan iemand dit bevestigen?
- Qua sizing kom ik meestal uit op een 52 met een BBL van 81cm. Komt dit bij Wilier overeen met een Small?
Bedankt alvast!
Ik ben kijkende naar een Wilier La Triestina (model 2013) frameset of een Lavaredo (ouder model al denk ik, pre 2013) om een woon-werk fiets op te bouwen. Ik vroeg me het volgende af:
- Welke type bottombracket hebben de La Triestina en Lavaredo? Ik vermoed de eerste BB30 mits deze vaak wordt afgebeeld met FSA crank en de tweede BSA. Kan iemand dit bevestigen?
- Qua sizing kom ik meestal uit op een 52 met een BBL van 81cm. Komt dit bij Wilier overeen met een Small?
Bedankt alvast!
Beide zijn BSA; Wilier heeft (tot nog toe) geen BB30 modellen.rob86 schreef:Hoi,
Bedankt alvast!
De La Triestina kan worden gezien als de opvolger van de Lavaredo.
Als je uitsluitend naar deze maten kijkt, kom je waarschijnlijk op een maatje M (S=50cm, M=53cm)
Mooie Fiets, Veel plezier ermee. Maar dat gaat wel lukken denk ik.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Zo'n mooie fiets verdient wat meer ruimte dan bovenstaande 'postzegel'...
Veel plezier ermee..