Jan Janssen
Iemand hier goed bekend in Limburg? Ga a.s zondag een dagje fietsen daar maar ik ben al een tijdje opzoek naar een lange afdaling vlakbij de Eyserbosweg. Als je die heb gehad kom je een kerkje tegen , daar ergens is een vrij lange afdaling die eindigt bij het spoor op een hobbel.
Ben er vorig jaar met de auto overheen gereden maar sindsdien niet meer kunnen vinden. Weet 1 van jullie welke afdaling / klim ik bedoel?
Ben er vorig jaar met de auto overheen gereden maar sindsdien niet meer kunnen vinden. Weet 1 van jullie welke afdaling / klim ik bedoel?
-
- Forum-lid
@Joey welke wielen heb je gekocht? Ik zal onze dw vragen of hij het weet. Kent ieder plekje in Limburg,
Foto's gingen niet goed;

Gerard, zijn Farsport wieltjes. Vanuit China. Donderdag even testen.

Gerard, zijn Farsport wieltjes. Vanuit China. Donderdag even testen.
-
- Forum-lid
Ziet er super uit! Morgen heb ik antwoord op de route,
-
- Forum-lid
Joey je hebt een pb je kunt die route rijden!
@joeywl, toch gewaagd uit China. Kan je mij vertellen wat de kosten zijn en wel je gekozen 50 mm full carbon clinchers
Gr
Hans
Gr
Hans
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Hans, collega van me der man die had ze besteld in China. Hij heeft er een paar maandjes op gereden en wil toch een setje van 35mm. Hij heeft er toen 525 euro voor betaald.hm2694 schreef:@joeywl, toch gewaagd uit China. Kan je mij vertellen wat de kosten zijn en wel je gekozen 50 mm full carbon clinchers
Gr
Hans
Heb er gister voor het eerst echt mee gefietst ( ZomerAvondCompetitie ) en de wielen houden zich uitstekend. Komen prima op snelheid en zijn stijf zat.
Zondag mee klimmen in Limburg, ben benieuwd.
Gister de ename classic gereden. Ging we lekker, de sonic hield zich weer goed!
Zag op strava alleen dat er maar 1 topresultaat is weergegeven en de andere segmenten allemaal wel weergegeven staan maar niet als nieuw record. Weet iemand hoe dat werkt bij strava? Ik ben er nooit geweest zou denken dat er een heleboel bekertjes zouden moeten verschijnen in strava....maar het is er maar 1
iemand een idee of dat klopt of niet?..
Zag op strava alleen dat er maar 1 topresultaat is weergegeven en de andere segmenten allemaal wel weergegeven staan maar niet als nieuw record. Weet iemand hoe dat werkt bij strava? Ik ben er nooit geweest zou denken dat er een heleboel bekertjes zouden moeten verschijnen in strava....maar het is er maar 1

@feskens kijken de persoon aan. Dus je hebt pech!!!
Ik fiets dus ik besta!