Rapha opent fietscafé in Amsterdam
-
- Forum-lid
Een forumrit naar of vanuit deze Cycling Club wordt 'm dus niet, als ik het gros hier begrijp?
Doet Assos niet zoiets als Rapha doet in Zwitserland dan?
Doet Assos niet zoiets als Rapha doet in Zwitserland dan?
Maar naar Zwitserland fietsen is dan weer wel een stuk leuker dan naar Amsterdam!;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik ben geen lid van de doorsnee fietsclub omdat daar ook van die zuurpruimen en zeikerds zitten die overijverig in het verenigingsleven zokn omdat ze ergens iets te kort komen....
Ik vind het zó enorm knap wat Rapha neerzet en ik identificeer me daar liever mee dan met de overbedrukte clubkledij met teveel logo's omdat 't anders niet te bekostigen viel.
Ik rij graag een keer met je mee naar de RCC Walter G.
Ik vind het zó enorm knap wat Rapha neerzet en ik identificeer me daar liever mee dan met de overbedrukte clubkledij met teveel logo's omdat 't anders niet te bekostigen viel.
Ik rij graag een keer met je mee naar de RCC Walter G.
Volgens mij organiseren ze zelf ook fiets/cub ritjes, geloof alleen dat je daarvoor lid van de Rapha Cycling Club moet zijn wat een paar honderd euro per jaar kost ofzo.Walter G schreef:Een forumrit naar of vanuit deze Cycling Club wordt 'm dus niet, als ik het gros hier begrijp?
Qua branding/reclame zullen ze ongetwijfeld iets heel goed doen dat zoveel mensen zoveel geld willen betalen om bij een "elite" fiets clubje te horen.
Heb zelf ook wel wat kleding van ze, maar heb het gevoel dat de kwaliteit achteruit is gegaan naarmate ze groter/populairder zijn geworden.
-
- Forum-lid
Goeie reis dan, laat even weten hoe het was!53x11 schreef:Maar naar Zwitserland fietsen is dan weer wel een stuk leuker dan naar Amsterdam!;)
Lijkt me een goed plan!gazelle79 schreef:Ik rij graag een keer met je mee naar de RCC Walter G.
-
- Forum-lid
"Gelijkgestemden", "fietservaring die ongeevenaard is", "zakelijk netwerk"... Ik lag kotsend naast m'n stoel bij het lezen van zoveel marketingdiarree.
Leuk, wel pittig. Was wel een tijdje terug alweer ('98 en '99 als ik mij niet vergis). Geen Assos winkel gezien overigens.Walter G schreef:Goeie reis dan, laat even weten hoe het was53x11 schreef:Maar naar Zwitserland fietsen is dan weer wel een stuk leuker dan naar Amsterdam!;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het merk maakt wel wat los, zo te merken. Ik heb het nodige aan Rapha-spullen bij elkaar vergaard, soms via eBay of in de uitverkoop bij Rapha. Het merk is nogal gehypet en zit inderdaad qua prijsstelling aan de bovenkant van de markt. De vergelijking met Assos is snel gemaakt en wat te denken van POC bv... Ik vind het geweldig mooi spul. Ik geef wat geld uit aan mijn hobby; ook mijn fiets is te duur en mijn velgen te hoog. Gemiddelden van 30 heb ik inmiddels moeite mee maar ik geniet nu eenmaal van mooie spulletjes. Ik laat het overigens wel uit mijn hoofd om volledig in Rapha-outfit te rijden, dan lijk je meer een snobistische paspop (zie de Japanse Rapha Facebook-pagina). Ik ben nieuwsgierig genoeg om eens een kijkje in de winkel te nemen, kijken of ze dat prachtige Cinelli stuurlint (!) hebben.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Ik heb gisteren een kijkje genomen. De winkel is niet heel groot (souterrain en eerste verdieping). Er hangt veel casual kleding, maar ook vrijwel alle fietskleding die je op de website ziet zul je in de winkel vinden. Dat Cinelli stuurlint heb ik volgens mij bij de kassa zien liggen.
Maar ik heb m'n geld lekker in m'n portemonnee gehouden. Wachten op de uitverkoop.
Maar ik heb m'n geld lekker in m'n portemonnee gehouden. Wachten op de uitverkoop.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik woon met liefde in Amsterdam, maar voor de ultieme 'fietservaring' wil ik wel zo snel mogelijk de stad uit. En, alleen maar mooi als de hipsters zich in de RCC verzamelen en vooral ín de stad blijven
al moet ik eerlijk toegeven dat ik de kleding van Rapha wel erg mooi vind, gelukkig zijn er ondertussen goedkopere alternatieven in het neutrale fietskleding segment.
Heb trouwens wel een Assos broek, maar alleen omdat diverse leden er hier echt enthousiast over waren, en ik met meerdere merken al geen vrienden was.
al moet ik eerlijk toegeven dat ik de kleding van Rapha wel erg mooi vind, gelukkig zijn er ondertussen goedkopere alternatieven in het neutrale fietskleding segment.
Heb trouwens wel een Assos broek, maar alleen omdat diverse leden er hier echt enthousiast over waren, en ik met meerdere merken al geen vrienden was.