Cannondale
Ik vinnem maar erg saai eigenlijk. Wel toppunt van functioneel en prijs/kwaliteit met dit frame, chorus groep en scirocco(?) wielen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Cannondale moet vernieuwen....In recente tests in de duitse fietsbladen raken de fietsen van Cannondale steeds verder achterop ten opzichte van de concurrenten. Vooral de Super Six Evo is aan vernieuwing toe. Ook moet Cannondale eens goed kijken naar de prijs is verhouding met de opbouw van de fietsen. Vooral de wielen vallen wachttijd tegen in de betreffende prijscategorie.
Wat mij betreft morgen ze de Super Six Evo beter maken, maar diep in mijn hart zou ik eigenlijk een nieuwe full carbon versie willen van de oversized System Six. Vind ik stiekem nog altijd het mooiste model. Ik ben niet zo van de Aero trend. Heeft voor de gewone fietser niet veel zin. Miss een optie om Super six zonder schijfremmen en System Six met.
Ach, ik droom even verder...
Wat mij betreft morgen ze de Super Six Evo beter maken, maar diep in mijn hart zou ik eigenlijk een nieuwe full carbon versie willen van de oversized System Six. Vind ik stiekem nog altijd het mooiste model. Ik ben niet zo van de Aero trend. Heeft voor de gewone fietser niet veel zin. Miss een optie om Super six zonder schijfremmen en System Six met.
-
- Forum-lid HC
Nou qua rijden behoren zo nog steeds tot de top. De test is de duitse bladen zijn leuk maar haal eruit wat jij belangrijk vind zeg ik maar en dat kan bijna nooit de totale waardering zijn!jo_spr schreef:Cannondale moet vernieuwen....In recente tests in de duitse fietsbladen raken de fietsen van Cannondale steeds verder achterop ten opzichte van de concurrenten. Vooral de Super Six Evo is aan vernieuwing toe. Ook moet Cannondale eens goed kijken naar de prijs is verhouding met de opbouw van de fietsen. Vooral de wielen vallen wachttijd tegen in de betreffende prijscategorie.
Met de prijs kwaliteit ben ik het eens, zeker nu met de prijsverhoging al licht dat natuurlijk ook aan de dollar/euro koers. Bij de racers gaat dat nog wel enigzins MTB gaan echt nergens meer over. De prijsverschillen liggen daar soms op 40% met de concurenten.
-
- Forum-lid
jo_spr schreef:Cannondale moet vernieuwen....In recente tests in de duitse fietsbladen raken de fietsen van Cannondale steeds verder achterop ten opzichte van de concurrenten. Vooral de Super Six Evo is aan vernieuwing toe. Ook moet Cannondale eens goed kijken naar de prijs is verhouding met de opbouw van de fietsen. Vooral de wielen vallen wachttijd tegen in de betreffende prijscategorie.
Nog beter?
Dank je! Inmiddels 400 km verder. Ben nog steeds razend enthousiast. Het lukt me steeds beter het wiel meteen goed te zetten met de schijfremmen. En beezer, die kraak in je Bracket, brrr, balen zeg. Nu had ik dat ook 2 ritten terug, maar nu is het weg. Ik laat er toch even naar kijken. Ik wil er toch ook een iets smaller stuur op. Ben nog steeds verliefd op die wielen, wat rijden die lekker zeg.Jac schreef:@veedeebee .mooie synapse veel veilige kilometers en vooral genieten.
Wanneer weet je als je fiets je bevalt? Als je wegloopt en altijd nog even omkijkt, jajaaa
VeeDeeBee
-
- Forum-lid HC
Ik vind hem mooi!
Lekker fris dat wit en blauw.
Lekker fris dat wit en blauw.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!