Ronde van Vlaanderen Cyclo 2015
Heb je hier nog een beetje een antwoord op kunnen vinden? Ik zelf zit sterk te overwegen om gewoon om 7 uur te starten. Hoe eerder je start, hoe minder pannenkoeken je voor je hebt lijkt me.henschoten schreef:Heb 'm vandaag gereden (de 130) als opwarmertje voor 4/4. Vandaag inderdaad geen h... tegengekomen, overal prima naar boven kunnen fietsen en we hebben ons gerealiseerd dat dat over 3 weken wel anders zal zijn... Maar toch, de sfeer van de cyclo's is altijd geweldig en een plezier om ze te rijden. Dat blijf ik dus doen, en dan mss hier en daar ff afstappen.
Zijn er trouwens mensen die iets zinnigs kunnen zeggen over slimme starttijden? Ik bedoel, als je om 7u start is het dan beduidend rustiger dan wanneer je om 8 of 9 wegrijdt?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als iedereen om 7 uur start dan zal het tegen een uur of 9 wel rustiger zijn zeker.juust schreef:............
Heb je hier nog een beetje een antwoord op kunnen vinden? Ik zelf zit sterk te overwegen om gewoon om 7 uur te starten. Hoe eerder je start, hoe minder pannenkoeken je voor je hebt lijkt me.
En dan raap je allemaal die pannenkoeken onderweg wel op
Geen idee van jouw capaciteiten maar om anderen dan maar pannenkoeken te noemen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Met pannenkoeken bedoel ik alleen de mensen die in het midden van het pad gaan wandelen, beoordeel niemand op zijn prestaties maar op knurfterigheidLcsmet schreef:Als iedereen om 7 uur start dan zal het tegen een uur of 9 wel rustiger zijn zeker.juust schreef:............
Heb je hier nog een beetje een antwoord op kunnen vinden? Ik zelf zit sterk te overwegen om gewoon om 7 uur te starten. Hoe eerder je start, hoe minder pannenkoeken je voor je hebt lijkt me.
En dan raap je allemaal die pannenkoeken onderweg wel op
Geen idee van jouw capaciteiten maar om anderen dan maar pannenkoeken te noemen
En hoe hebben we gereden allemaal?
Het was koud, nat en glibberig, maar heb de 71km naar tevredenheid gereden.
Koppenberg lopen ivm valpartij voor me en Pater was te glad om boven te komen.
Wel een setje nieuwe remmen nodig
Het was koud, nat en glibberig, maar heb de 71km naar tevredenheid gereden.
Koppenberg lopen ivm valpartij voor me en Pater was te glad om boven te komen.
Wel een setje nieuwe remmen nodig
127 km gereden niet koud gehad soms beetje glibberig uitstekende verzorging onderweg uitstekend afgezet door politie en vrijwilligers.Leuk om een keer mee te maken maar ik laat de kasseien links liggen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
239 gedaan, koud en nat. Ipv uurtje regen boor de start was t regen tot 11u... verkeerde kledingkeuze gemaakt. Eigen fout. na de 1e verzorging veel zelf gereden ipv in/achter groepen, om zo maar warm te worden. Na de kou, wel lekker gereden, alleen de koppenberg lag te glad, daar heb ik maar 1 held fietsend boven zien komen. Incl nummers halen, naar start rijden etc. 262km op de teller, met 27.6 km/u gem.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
De 240 km gedaan, eerste 130 km inderdaad in de regen, vreemd genoeg was het best ok vanaf het moment dat het water in m'n schoenen stond na 30 minuten. Veel erger kon het immers niet worden. Maar damn, wat een koude voeten op een gegeven moment, dat voelt niet fijn!
Dan de natte kasseien, over het algemeen prima te doen, echt genoten. Alleen die Koppenberg, die was niet te doen, echt respect voor de mensen die deze zijn opgereden met alle modder + alle mensen die in de weg liepen. Schitterend om ook alle aanmoedigingen naar deze persoon te zien door de medefietsers en de mensen aan de kant. Leuk sfeertje.
Ga ik hem weer doen? Nee, niet op de dag dat 16.000 andere mensen ook op hetzelfde parcours rijden. Kwaremont was bijvoorbeeld prima te doen, maar als je vervolgens de hekken in wordt geduwd door een medefietser en alsnog lopend naar boven moet ben je niet blij, gelukkig de Paterberg wel fietsend boven gekomen. Verder was de vlakke aanloop natuurlijk oersaai.
EDIT: na de rit wel een traantje gelaten, m'n SISL2 crank zat een schuurplek op van al het zand
Dan de natte kasseien, over het algemeen prima te doen, echt genoten. Alleen die Koppenberg, die was niet te doen, echt respect voor de mensen die deze zijn opgereden met alle modder + alle mensen die in de weg liepen. Schitterend om ook alle aanmoedigingen naar deze persoon te zien door de medefietsers en de mensen aan de kant. Leuk sfeertje.
Ga ik hem weer doen? Nee, niet op de dag dat 16.000 andere mensen ook op hetzelfde parcours rijden. Kwaremont was bijvoorbeeld prima te doen, maar als je vervolgens de hekken in wordt geduwd door een medefietser en alsnog lopend naar boven moet ben je niet blij, gelukkig de Paterberg wel fietsend boven gekomen. Verder was de vlakke aanloop natuurlijk oersaai.
EDIT: na de rit wel een traantje gelaten, m'n SISL2 crank zat een schuurplek op van al het zand