Beste mensen,
Ik ga binnenkort een nieuwe mountainbike aanschaffen. Nu heb ik deze gezien: http://m.specialized.com/nl/nl/bikes/mo ... pitch-650b En nu was mijn vraag is dit een goede mountainbike voor 1 keer per week een parcourtje?
Mvg Daan.
nieuwe mtb kopen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik sluit me aan bij de vorige antwoorden.
Deze fiets is enkel gemaakt om naar de bakker te rijden op een zondagmorgen
Alhoewel je voor 399 Euro - eventuele korting ook niet veel kan verwachten.
Deze fiets is enkel gemaakt om naar de bakker te rijden op een zondagmorgen
Alhoewel je voor 399 Euro - eventuele korting ook niet veel kan verwachten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor 550 Euro heb je zelfs geen goede fiets, laat staan een MTB en dan al zeker geen Specialized.
Als je elke week een ritje gaat rijden en je wil dit vele weken na elkaar doen dan zou ik uitkijken naar een goede 2ehands MTB.
Ik heb me 2 jaar geleden een "jonge 2ehands" Alu Scott 29er met een Shimano SLX groep gekocht voor 450 Euro en deze fiets was geen jaar oud en er was bijna niet mee gereden.
Als je een beetje uitkijkt kan het dus perfect om een degelijke fiets te kopen binnen jouw budget.
Een "goedkope" fiets gaat ook werken maar heeft meer onderhoud nodig om goed te blijven werken.
Succes no
Als je elke week een ritje gaat rijden en je wil dit vele weken na elkaar doen dan zou ik uitkijken naar een goede 2ehands MTB.
Ik heb me 2 jaar geleden een "jonge 2ehands" Alu Scott 29er met een Shimano SLX groep gekocht voor 450 Euro en deze fiets was geen jaar oud en er was bijna niet mee gereden.
Als je een beetje uitkijkt kan het dus perfect om een degelijke fiets te kopen binnen jouw budget.
Een "goedkope" fiets gaat ook werken maar heeft meer onderhoud nodig om goed te blijven werken.
Succes no
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend