Catalogus
-
- Forum-lid
Zijn er nog sites waar je een papieren catalogus van het aanbod aan kan vragen? Meestal wordt je gedwongen tot alleen een online catalogus. Mijn voorkeur gaat echter uit naar een papieren versie. Dit lijkt bij de meeste merken echter niet zomaar te verkrijgen zijn, heb ik het idee...
-
- Forum-lid
Rose heeft volgens mij nog steeds een dikke catalogus met het hele assortiment beschikbaar.
Klopt, hier de link:herwerdenrijder schreef:Rose heeft volgens mij nog steeds een dikke catalogus met het hele assortiment beschikbaar.
http://www.rosebikes.nl/inhoud/catalogus--app
Ik zag trouwens dat hun site vernieuwd is.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
Dat is toevallig de enige die ik wel gevonden heb. Ik heb alleen het idee dat de catalogus zich zo goed als alleen richt op de fietsen, niet op de toebehoren (kleding, schoenen, gereedschap, ...). En dat is juist wel waar ik naar op zoek ben. Ik heb het bericht niet voor niets in dit board geplaatst.
PS: Verbeter me a.u.b. als de gids van Rose voornamelijk over toebehoren gaat. Ik kan me van vorig jaar herinneren dat er twee aparte gidsen waren, een voor de fietsen, een voor de toebehoren.
PS: Verbeter me a.u.b. als de gids van Rose voornamelijk over toebehoren gaat. Ik kan me van vorig jaar herinneren dat er twee aparte gidsen waren, een voor de fietsen, een voor de toebehoren.
- ophetkantje
- Forum-lid
Assos brengt volgens mij ook nog steeds een hele mooie catalogus uit. BBB ook dacht ik.
Ach, ik zeg ook maar wat
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
campagnolo heeft ook nog steeds een papieren catalogus (was te verkrijgen op de bike motion afgelopen jaar)
-
- Forum-lid
Klopt, 1 voor fietsen, 1 voor de rest.JvdHurk schreef:Rose heeft volgens mij nog steeds 2 aparte catalogi.
-
- Forum-lid
Dat zijn toch vooral fietsonderdelen? Niet echt dingen als kleding, schoenen, bidons, ... Al zei ik volgens mij in een eerdere posts ook wel gereedschap dacht ik, dus in die zin is campagnolo toch wel een optie. Al rijdt ik met Shimano onderdelen, geen campagnolo dus.monsieurpinot schreef:campagnolo heeft ook nog steeds een papieren catalogus (was te verkrijgen op de bike motion afgelopen jaar)
Ik kan momenteel alleen die voor fietsen bestellen... Of ik zie iets over het hoofd. Of sinds enkele dagen moet ook de ander weer beschikbaar zijn...JvdHurk schreef:Rose heeft volgens mij nog steeds 2 aparte catalogi.
Ik zal de andere eens bekijken.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Sinds afgelopen BikeMotion ook niet meer, wel hadden ze een magazine met highlights maar een uitgebreide BikeGear-catalogus alleen maar online...tommeke14 schreef:Shimano heeft ook elk jaar een uitgebreide catalogus.
-
- Forum-lid
Tot nu toe eigenlijk overal wel online catalogi gevonden, maar niet de gelegenheid om deze als papieren versie te ontvangen. In sommige gevallen wel bij dealers te verkrijgen, maar dan zou ik allerlei dealers langs moeten gaan. Jammer dat tegenwoordig alles digitaal moet gaan.