Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Psycho71, langs deze weg nog eens bedankt voor het Virb2GoPro beugeltje. Ik was meer dan aangenaam verrast met je aanbod.
Prima zaken gedaan met Lupo, serieus, snel en conform afspraak. Mooi Sporful kledingsetje overgenomen, voor een prima prijs. Alles netjes verpakt en keurig door de postbode bij mij afgeleverd.
Goede ervaring met rutgervd toen ik zijn Assos LS federation Suisse Jersey eerder deze week kocht. Shirt in prima conditie en zit lekker strak (maar niet TE strak)
![Afbeelding](http://www.assosfactoryoutlet.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/s/ls_federation_suisse.jpg)
![Afbeelding](http://www.assosfactoryoutlet.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/s/ls_federation_suisse.jpg)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Positieve ervaring met MarcoV qua logistiek in ieder geval: wat van m gekocht en aangezien ik niet in Ndl woon, adres van mijn broer doorgegeven in Sittard. Marco is niet te beroerd om vervolgens de spulletjes gewoon af te geven bij hem (toen ie toch in de buurt bij een welbekende winkel moest zijn). Hulde!
CyclistForum Luxembourg
is dit nu een kerel of een vrouw met een fors uitgevallen cameltoeZorro schreef:Goede ervaring met rutgervd toen ik zijn Assos LS federation Suisse Jersey eerder deze week kocht. Shirt in prima conditie en zit lekker strak (maar niet TE strak)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
+1. Ik heb tot tevredenheid een fijne en mooie Oakley voor een goede prijs van hem overgenomen.Ernie C. schreef:Een positive ervaring met Robzie. Vandaag een paar goed uitziende, frisse() Chain schoenen ontvangen. Snel geleverd, goed verpakt, kortom: niks te klagen.