Giant
Erg mooie fiets. In mijn ogen de mooiste GiantPascal Lisse schreef:Heren,
Hier mijn trots:
Giant Propel Advanced SL 0 (team Blanco)
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Pascal Lisse
- Forum-lid
Bedankt heren!
Zojuist weer een rondje geweest. Het is genieten
Zojuist weer een rondje geweest. Het is genieten
Ziet er Zeer mooi uit.midstar schreef:Zo dan?
Volgens mij ziet het er goed uit :
Wat weegt en kost zo een set p-slr wielen als ik mag vragen. ?
@ Pascal : Heel mooi, ook zeer nette wielen
Ik heb vandaag nog een toertoch gedaan, waarbij ik de Zipp wielen van een vriend mocht gebruiken.
Voor de mensen die zich afvragen hoe dit er uit ziet...
.
Naar mijn mening bollen ze toch een stuk beter dan die standaard set wat in een propel zit..
@Duccie; Op de foto kan je zien dat mijn voorvork nog niet is ingekort.. De spacers staan nu gewoon bovenaan
Deze SLR wielset heb ik voor 325,- nieuw, en inruil originele setS-L D. schreef:Ziet er Zeer mooi uit.midstar schreef:Zo dan?
Ik heb vandaag nog een toertoch gedaan, waarbij ik de Zipp wielen van een vriend mocht gebruiken.
.
Naar mijn mening bollen ze toch een stuk beter dan die standaard set wat in een propel zit..
@Duccie; Op de foto kan je zien dat mijn voorvork nog niet is ingekort.. De spacers staan nu gewoon bovenaan
Wegen 1600 gram.
Die Zipp staat ook erg mooi.
Daar zou ik geen 2 keer voor moeten nadenken, zeer goede dealmidstar schreef:Deze SLR wielset heb ik voor 325,- nieuw, en inruil originele setS-L D. schreef:Ziet er Zeer mooi uit.midstar schreef:Zo dan?
Wegen 1600 gram.
Ja ik zie hetS-L D. schreef:Ziet er Zeer mooi uit.midstar schreef:Zo dan?
.
Heb die van mij nu ook naar beneden gezet met de spacers er bovenop!!
Bevalt goed tot nu volgende week de zaag er maar eens in
Hoi Duccie,Duccie schreef:En eindelijk een mooie houder gevonden voor mijn gamin edge 810 die moet monteren aan de onderste bouten van je stuurpen
Als ik vragen mag, welke houder is dit? Ik ben van plan een nieuwe TCR te kopen (heeft volgens mij dezelfde stuurpen?) en dan ziet dit er zeer gelikt uit!
Ongelofelijk mooie Propel trouwens, ik ging ook voor een Propel maar met mijn BBL en lengte ziet dat er niet uit..
Twan