habar schreef:Zojuist nog even een kort rondje wezen knallen. Dit keer wel een foto gemaakt voor de liefhebbers
Echt een mooie fiets om trots op te zijn. De Oltre is ook mijn favoriet, heb mezelf er ook één cadeau gedaan met de kerst.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
habar schreef:Zojuist nog even een kort rondje wezen knallen. Dit keer wel een foto gemaakt voor de liefhebbers
Deze?: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1502.htmlhabar schreef:Thanks. Ik heb inderdaad ook naar een houder gekeken zoals hierboven omschreven, alleen kan ik die niet vinden voor een mio... Garmin heeft dat mooier opgelost. Hij zit wel voor het stuur maar iets te hoog
Ik heb een mio 505, en ik gebruik de garmin out front houder.habar schreef:Thanks. Ik heb inderdaad ook naar een houder gekeken zoals hierboven omschreven, alleen kan ik die niet vinden voor een mio... Garmin heeft dat mooier opgelost. Hij zit wel voor het stuur maar iets te hoog
harryprog schreef:Mijn Bianchi is vandaag ontwaakt uit haar winterslaap. Gelijk even mee uit genomen naar zo ongeveer het meest Noord-Oostelijke puntje van het Nederlandse vaste land. Het was eb in de Waddenzee...
Ik heb geen zeehondjes gezien, maar het was ook niet op de Punt. Dit is bij de Eemshaven, om precies te zijn de Borkumkade. In de verte ligt Borkum. Op de foto is het niet te zien, maar als je daar staat zie je het wel liggen.Sebo schreef: Lijkt op zeehondjes wezen kijken op de "Punt van Reide"
Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben
Thanks voor de tip! Ga ik zeker proberen.joris3p schreef:Ik heb een mio 505, en ik gebruik de garmin out front houder.habar schreef:Thanks. Ik heb inderdaad ook naar een houder gekeken zoals hierboven omschreven, alleen kan ik die niet vinden voor een mio... Garmin heeft dat mooier opgelost. Hij zit wel voor het stuur maar iets te hoog
Klikt niet vast zoals bij de mio houder, maar blijft prima zitten.
Ook als ik over klinkerwegen dender.