Bora Ultra 50
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hoe staat het met je bestelling Havana? Heb je trouwens de dark of de gewone versie besteld?(ben stiekem een beetje verliefd op de bora's aan het worden)
De gewone.
Ergens volgende week schijnt mondjesmaat eea uitgeleverd te gaan worden, geen idee of mijn setje hierbij zit...
Ergens volgende week schijnt mondjesmaat eea uitgeleverd te gaan worden, geen idee of mijn setje hierbij zit...
-
- Forum-lid HC
Wat is nu eigenlijk de werkelijke reden dat de levertijd en fabricage tijd zo is opgelopen?
De opgeven reden van Campa lijkt mij bullshit?
Zijn ze dadelijk opeens gewoon volop verkrijgbaar?
De opgeven reden van Campa lijkt mij bullshit?
Zijn ze dadelijk opeens gewoon volop verkrijgbaar?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Dat is onduidelijk, zelfs de groothandels tasten in het duister. Campa zegt zelf dat ze de grote vraag niet aankunnen maar dat lijkt onzin aangezien er überhaupt nog geen wiel is uitgeleverd.
Ik denk dat Campa een voorraad aan het opbouwen is om de markt te kunnen bedienen. Vraag is hoger dan verwacht en indien er een aanzienlijke voorraad is kan men de markt (ook later) bedienen zonder out of stock. Ook later in het proces: kijk eens naar Canyon waar het keer op keer mis gaat mbt verwachte levertijden. Gebeurt wel vaker als de vraag hoger is dan verwacht. Met andere woorden: Campa stelt dat het 'beter' is om een aanzienlijke voorraad op te bouwen dan keer op keer tegenvallers op te moeten vangen als de wielen op de markt zijn.
Previous name Jansen01
-
- Forum-lid HC
Zelf denk ik eerder aan iets van fabricage problemen of iets dergelijks.
Ik geloof niet in het verhaal dat ze de vraag niet aankunnen of niet voorzien hadden.
Ik geloof niet in het verhaal dat ze de vraag niet aankunnen of niet voorzien hadden.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ben benieuwd, hoop voor je dat 't opschiet!havana schreef:De gewone.
Mijn fietsenmaker zegt er het volgende over:
"Vandaag contact gehad met zowel de importeur van Campa en Campa zelf.
Niemand kan een datum zeggen voor de Bora One wielen, ze durven er zelfs geen termijn op kleven.
Volgens mij gaan ze dit seizoen niet meer komen."
Ik denk toch meer en meer om voor de Vision metron 55 clinchers te gaan...
"Vandaag contact gehad met zowel de importeur van Campa en Campa zelf.
Niemand kan een datum zeggen voor de Bora One wielen, ze durven er zelfs geen termijn op kleven.
Volgens mij gaan ze dit seizoen niet meer komen."
Ik denk toch meer en meer om voor de Vision metron 55 clinchers te gaan...
-
- Forum-lid HC
Hetzelfde gehoord bij mijn fm, die durft er ook geen datum meer aan te hangen, Campa zegt zelf nog Juni op dit moment zegt men daar. Maar dit schuift steeds.
Bedankt voor de info! Vreemd dat Campa zelf daar niets over weet?! Wat is de prijs nu eigenlijk?zaaf schreef:Vriend van mij heeft de Bora 50 afgelopen vrijdag geleverd gekregen via Piet de Wit in Wormer. Nochtans een grote maar gewone dealer dus nu zouden er inmiddels toch wel meer beschikbaar moeten zijn.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Het schijnt dat het te wijten is aan stakende medewerkers in de Campagnolo fabriek. Campa is bezig met het verplaatsen van de productie naar het buitenland om goedkoper te kunnen leveren en beter te concurreren. De medewerkers zijn het hier niet mee eens en daarom aan het staken.