Scott
Ja met de MTB is het helemaal lekker! Ik denk idd een paar weken voor de Tour. Ik verwacht Specialized ook wel met de Venge. Ben echt benieuwd want in mijn ogen is de huidige Foil moeilijk te overtreffen. Misschien 1 frame voor zowel mech als elec. Direct Mount hoeft van mij niet.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- Wolfhound32
- Forum-lid
+1 voor de Foil. Staat bij mij nummer 1 als opvolger van mijn Speedster. Mooier dan de Addict of Solace ook.
- Forum-lid HC
In een Foil horen hoge wielen.
Mijn Foil 10 kan nog jaaaren mee, er zijn weinig lichtere aero frames op de markt die kunnen tippen aan mijn Scott.
Pak bv maar de oude Addict, die kan nog steeds wedijveren met de lichtste frames die nu op de markt komen, met de nieuwe ben je weer de tijd ver vooruit!
Aldus een Scott liefhebber.
Mijn Foil 10 kan nog jaaaren mee, er zijn weinig lichtere aero frames op de markt die kunnen tippen aan mijn Scott.
Pak bv maar de oude Addict, die kan nog steeds wedijveren met de lichtste frames die nu op de markt komen, met de nieuwe ben je weer de tijd ver vooruit!
Aldus een Scott liefhebber.
-
- Forum-lid HC
Ziet er strak uit.
Nou de mijne dan ook maar.....
Nou de mijne dan ook maar.....
Dit blijf ik een prachtige fiets vinden. Erg mooie combi qua kleuren! Zeker me die stickers op de Reynolds erbij.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Tsja - dat is toch mooi spul he. Niet de meest lichte fietsen - wel zeer degelijk en een ontzettende fijne toerfiets. Afdalen is echt een waar genot op deze fiets, maar ook cruisen langst de Zeeuwse polders is top.
@ Wasbeer - geweldige kleuren
@ Rolo - Mooie matte fiets, ondanks dat het een groot frame is
Mijn 6 jaar oude Scott Addict is meer springerig als een jong veulen wat net de wei in mag, maar ook dat is nog steeds een topfiets.
@ Wasbeer - geweldige kleuren
@ Rolo - Mooie matte fiets, ondanks dat het een groot frame is
Mijn 6 jaar oude Scott Addict is meer springerig als een jong veulen wat net de wei in mag, maar ook dat is nog steeds een topfiets.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless