Ervaringen met Van Bon Sport
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Net een Tacx met assecoires besteld. Mooi op tijd geleverd. Bij vragen via de mail snel antwoorden.
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Voor deze winter! Eerste twee ritjes zijn gemaakt
Ze zitten op dit moment midden in een verhuizing. Dat maakt het niet goed, maar wel verklaarbaar. Ik heb gisteren gebeld omdat ik nog geen reactie op mijn retourzending had en ook geen reactie op de mail. Hij wist meteen wie ik was en kreeg ook oprechte excuses dat het allemaal even vertraging oploopt. Wil je meteen een antwoord zou ik even bellen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Wolfhound32
- Forum-lid
Je weet dat die nog maar 6 dagen duurt hè?Emielepiel schreef:Voor deze winter! Eerste twee ritjes zijn gemaakt
- Forum-lid
- Contact
Tacx is al weer opgeruimd!Wolfhound32 schreef:Je weet dat die nog maar 6 dagen duurt hè?Emielepiel schreef:Voor deze winter! Eerste twee ritjes zijn gemaakt
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik zie net dat je het bericht al in januari hebt gepost. Ik was in de veronderstelling dat het bericht van eergisteren was.
Bedankt voor de info, maar als je als webwinkel zelfs al niet meer op mails reageert...verkeerde ingesteldheid durf ik dan denken.JPAR schreef:Ze zitten op dit moment midden in een verhuizing. Dat maakt het niet goed, maar wel verklaarbaar. Ik heb gisteren gebeld omdat ik nog geen reactie op mijn retourzending had en ook geen reactie op de mail. Hij wist meteen wie ik was en kreeg ook oprechte excuses dat het allemaal even vertraging oploopt. Wil je meteen een antwoord zou ik even bellen.
Tja, ik ben het met je eens. Geef het aan als je contact hebt. Wie weet doen ze er iets mee?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Vorige week vrijdag heb ik een Lezyne Control Drive CO2 besteld en zaterdag vond ik deze in de brievenbus. Echter dinsdag vond ik weer een Lezyne in de brievenbus. Mailtje hierover gestuurd op 15 april, maar tot op heden nog niks hierop gehoord. Blijkbaar willen ze hun spullen niet terug...