Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Northwave Extreme Tech Plus wit mt 44
- 2 paar Castelli sokken
- setje Time RXS schoenplaatjes
- 2 paar Castelli sokken
- setje Time RXS schoenplaatjes
- Wolfhound32
- Forum-lid
Een set nieuwe wielstickers via Graphic Shack.
Beroerde communicatie (lees géén), maar wel errúg mooie kwaliteit. Héél veul beter dan die Chinese meuk die ik hiervoor had.
Beroerde communicatie (lees géén), maar wel errúg mooie kwaliteit. Héél veul beter dan die Chinese meuk die ik hiervoor had.
Prachtige schoenen, zeker in het wit. Ik heb ze 3 weken geleden op Weight weenies forum gekocht voor mijn zoon... $75,- ( nieuw ! ) - incl. verzenden en de douanekosten was ik € 120,- kwijt dankzij de dure Dollar. Ze zijn zo mooi dat ik toch wat jaloers was op zijn prachtige patta'shavana schreef:- Northwave Extreme Tech Plus wit mt 44
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Wolfhound32
- Forum-lid
Heb ze 5 keer gemaild. Tot op heden geen reactie. Vind dat voor een bedrijf niet echt klantvriendelijk. Maar...scottpch schreef:Je had ze ook even kunnen bellen, Wolfhound. Ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan voor een bestelling.
Het bedrijf wordt geroemd om zijn kwalitatief hoogwaardige materiaal en dat kan ik alleen maar bevestigen.
Laatst gewijzigd door Wolfhound32 op 24 apr 2015 07:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Forum-lid
Vandaag bij Wheel-Tec m'n Alpha's ZTR 340 opgehaald na een onderhoudsbeurt aan de naven.
Thuisgekomen direct de tubeless bandjes weer gemonteerd en van latex voorzien, dus de Wilier is er weer klaar voor.
En voor de Gios New A-90 een setje Pacenti SL23 met Wheel-Tec naven besteld bij Marc.
Thuisgekomen direct de tubeless bandjes weer gemonteerd en van latex voorzien, dus de Wilier is er weer klaar voor.
En voor de Gios New A-90 een setje Pacenti SL23 met Wheel-Tec naven besteld bij Marc.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
@Paul, voor deze fiets, waarop ik nog minimaal een jaartje doorrijdt met de bijna nieuwe 105 groep, de meest verstandige keuze denk ik. Wilde liever eerst een upgrade van de wielen, hij staat nu nog op Mavic Open Pro's, een beetje zwaar in vergelijking met m'n Alpha's.
Besteld zonder stickers (wel het bekende kleine logo stickertje bij het ventielgat).
Ik ga ze rijden met 25mm bandjes, met name voor natte, vieze wegen.
De Schwalbe One Tubeless pakt naar mijn zin teveel rotzooi op, daardoor te vaak een serieus lek op natte wegen met deze bandjes.
Overigens zet Marc er wel tubeless velglint op, dus kan nog andere keuze's maken.
(wanneer iemand een All Weather Tubeless op de markt brengt........)
Besteld zonder stickers (wel het bekende kleine logo stickertje bij het ventielgat).
De Schwalbe One Tubeless pakt naar mijn zin teveel rotzooi op, daardoor te vaak een serieus lek op natte wegen met deze bandjes.
Overigens zet Marc er wel tubeless velglint op, dus kan nog andere keuze's maken.
Ik zou zeggen probeer eens de Hutchinson Fusion 3 Tubeless band. Heb daar de afgelopen winter op gereden en is mij goed bevallen t.o.v. de Schwalbe Ultremo's en One's Tubeless banden.Wiliertoerist schreef:@Paul, voor deze fiets, waarop ik nog minimaal een jaartje doorrijdt met de bijna nieuwe 105 groep, de meest verstandige keuze denk ik. Wilde liever eerst een upgrade van de wielen, hij staat nu nog op Mavic Open Pro's, een beetje zwaar in vergelijking met m'n Alpha's.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless