Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Super mooi, ik zou er zo al mijn andere fietsen op inruilen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je hier zuinig op bent en hem goed onderhoud je er de rest van je leven plezier van kunt hebben.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Even een upgrade: nieuwe stuur- en zadelpen, pedalen en bidonhouders. Misschien nog een keer een 3T stuur en 3T Funda voorvork, maar ik vind om te beginnen de vorm van dit stuur heel fijn:
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Hallo zijn er mensen die ervaring hebben met het herstelbedrijf Rien van Schilt te Bergen op Zoom betreffende
titaniumherstellingen . Andere mogelijkheden zijn voor zover ik reeds rondgezocht heb Bakker frames te
Heerhugowaard en Lasklus te Amersfoort maar de prijzen varieren tussen 25 en 290 euro dus zie ik door
het bos de bomen niet meer. Help!!!Het gaat om herstelling vaneen kleine(1cm) lengtescheur in de staande
achtervork van mijn tita-frame.
titaniumherstellingen . Andere mogelijkheden zijn voor zover ik reeds rondgezocht heb Bakker frames te
Heerhugowaard en Lasklus te Amersfoort maar de prijzen varieren tussen 25 en 290 euro dus zie ik door
het bos de bomen niet meer. Help!!!Het gaat om herstelling vaneen kleine(1cm) lengtescheur in de staande
achtervork van mijn tita-frame.
-
- Forum-lid
Yes sir!bluv107 schreef:Staat nu in ons clubblad met een - summiere - test:
Foto's door Remco Veurink.
- vrderuiter
- Forum-lid
En nu kappen met die foto's! Ik moet nog werken, hè...
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Mooie foto's van een geweldige fiets!