Titanium fietsen
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Ik heb zelf ook nog wat oude foto's die ik hier nog niet eerder heb geplaatst.
-
- Forum-lid HC
Hele mooie uitgebalanceerde fiets, Memento Mori. Prachtig met die bruine accenten, zo ziet de perfecte titanium racer er voor mij uit!
Je voorremkabel komt wel vreemd bij de remhoef uit, evenals je te lange achterremkabel, maar dat zijn kleinigheidjes.
Je voorremkabel komt wel vreemd bij de remhoef uit, evenals je te lange achterremkabel, maar dat zijn kleinigheidjes.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Dat komt denk ik, omdat hij, in tegenstelling tot wat gebruikelijk is, met rechts de voorrem en met links de achterrem bedient. Dan is het denk ik wat lastiger om een 'optimale' kabelloop te realiseren .scottpch schreef:...Je voorremkabel komt wel vreemd bij de remhoef uit, evenals je te lange achterremkabel, maar dat zijn kleinigheidjes.
Zo te zien is er ook maar weinig ruimte tussen de voorrem en de band. Maar 't blijft een bijzonder fraaie fiets, dat zeker!
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Correct, rechts voorrem, links achterrem. Nu was de opbouw bij het begin echter andersom en ik had geen zin om het stuurlint opnieuw te wikkelen.
Er is niet veel ruimte tussen band en rem, klopt.
Er is niet veel ruimte tussen band en rem, klopt.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
@ Memento_Mori, dat stuurlintje lijkt door gebruik alleen maar mooier te worden...
Zolang je foto's nog in "Uitgelicht" op dpz staan, bekijk ik ze daar nog regelmatig. Mooie foto's van mooie fietsen.
Zolang je foto's nog in "Uitgelicht" op dpz staan, bekijk ik ze daar nog regelmatig. Mooie foto's van mooie fietsen.
-
- Forum-lid
Merci! Ik wist niet dat ze daar in stonden. Kom er niet bijzonder vaak moet ik zeggen.
Hetzelfde geldt voor het zadel trouwens.
Hetzelfde geldt voor het zadel trouwens.
Ik quote de foto's lekker mee, want dit is m.i echt één van de mooiste fietsen hier op het forum (zo niet, de mooiste!)Memento_Mori schreef:Yes sir!bluv107 schreef:Staat nu in ons clubblad met een - summiere - test:
Foto's door Remco Veurink.
Prachtig frame, prachtige afmontage. wielen, combi van stuurlint en zadel, alles klopt!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat ze uitgelicht zijn is toch een blijk van waardering van het doorgaans nogal kritische gezelschap daar.Memento_Mori schreef:Merci! Ik wist niet dat ze daar in stonden. Kom er niet bijzonder vaak moet ik zeggen.
Ik kom er ook niet meer zo vaak.
Ben van fanatieke hobbyist (met Pro DSLR + glaswerk) nu iets gematigd naar Full Frame mirrorless. En ook niet zo actief meer op de diverse fora, er zijn belangrijkere dingen.
Voor wie de fietsen wil zien op dpz: http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=110&t=70178
Gisteren weer foto's gemaak van de Diamant, inmiddels zit er een Time voorvork in. Momenteel ben ik stickers aan het maken zodat het Diamant logo weer op het frame komt. En de 25mm Vittoria's zijn een probeersel, zijn m'n koerswielen dus volgende week echt proberen.
Weet iemand trouwens een stuurpen vergelijkbaar met de Syntace F99 maar dan voor 31.8mm stuur?
Weet iemand trouwens een stuurpen vergelijkbaar met de Syntace F99 maar dan voor 31.8mm stuur?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
pareltje!
p.s. dan heb je nu wel genoeg mooie foto's om je avatar te wijzigen in een fiets in plaats van een auto (we zitten hier ten slotte op een fietsforum )
p.s. dan heb je nu wel genoeg mooie foto's om je avatar te wijzigen in een fiets in plaats van een auto (we zitten hier ten slotte op een fietsforum )