Wassen van fietsbroek
Stoer man, nooit je kleren wassen! Ik zou em eerst binnenstebuiten draaien, want hij hoeft nog lang niet in de wasmachine...LousyCycler schreef:Haha kan het niet laten om even te registreren en een reactie achter te laten.
'k was dus op zoek naar hoe m'n fiets broek te wassen. en dan lees ik jullie reacties . Ik ben geen wielrenner, maar gewoon relaxed een dag fietsen. Heb nog nooit m'n broek gewassen en heb er denk ik zeker 30x in gefietst en altijd met creme erbij.
Sure hij ruikt wat naar zweet, maar that's it. Zwaar overdreven hoe jullie reageren! Al jullie 'angst' en schoonmaak werk voor niks hihi. Dacht dat jullie wielrenners zulke bikkels waren?
Hier 1 ritje en dan de was in
Heb het ding meestal op het koude korte programma staan en om de wasbeurt met een beetje wasmiddel
dus ene keer zonder andere keer met wasmiddel en die keer met het wasmiddel doe ik de machine een 2e keer aanzetten
Gelukkig wel dus een broek of 10 en doe dus ene keer per week een machine was draaien want met mij uren heb je en niet altijd zin om te wassen en dan zou m`n water rekening wel erg hoog worden
Zemen slijten meer van het fietsen dan van het wassen
Heb het ding meestal op het koude korte programma staan en om de wasbeurt met een beetje wasmiddel
dus ene keer zonder andere keer met wasmiddel en die keer met het wasmiddel doe ik de machine een 2e keer aanzetten
Gelukkig wel dus een broek of 10 en doe dus ene keer per week een machine was draaien want met mij uren heb je en niet altijd zin om te wassen en dan zou m`n water rekening wel erg hoog worden
Zemen slijten meer van het fietsen dan van het wassen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
[quote="LousyCycler"]Haha kan het niet laten om even te registreren en een reactie achter te laten.
'k was dus op zoek naar hoe m'n fiets broek te wassen. en dan lees ik jullie reacties . Ik ben geen wielrenner, maar gewoon relaxed een dag fietsen. Heb nog nooit m'n broek gewassen en heb er denk ik zeker 30x in gefietst en altijd met creme erbij.
Sure hij ruikt wat naar zweet, maar that's it. Zwaar overdreven hoe jullie reageren! Al jullie 'angst' en schoonmaak werk voor niks hihi. Dacht dat jullie wielrenners zulke bikkels waren?[/quote
Als je al 30x gefietst hebt zonder te wassen, begrijp ik echt niet waarom je de 31ste keer hem wl zou wassen. Ik zou zeggen dat je inmiddels ook wel op je creme kunt besparen, dat zit er inmiddels ook wel in, (Ik neem aan dat hij dit niet eens meer leest).
Sure hij ruikt wat naar zweet, maar that's it. Zwaar overdreven hoe jullie reageren! Al jullie 'angst' en schoonmaak werk voor niks hihi. Dacht dat jullie wielrenners zulke bikkels waren?[/quote
Als je al 30x gefietst hebt zonder te wassen, begrijp ik echt niet waarom je de 31ste keer hem wl zou wassen. Ik zou zeggen dat je inmiddels ook wel op je creme kunt besparen, dat zit er inmiddels ook wel in, (Ik neem aan dat hij dit niet eens meer leest).
Zo te zien zijn de dampen uit je ongewassen broek je inmiddels naar het hoofd gestegen.LousyCycler schreef:Haha kan het niet laten om even te registreren en een reactie achter te laten. [
Etc...
Een account aanmaken om in een vijf jaar oud topic te posten dat je je broek nooit wast... Je hebt vast nooit iemand in je wiel.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
De broek ligt immidels in een sopje van 30graden met fijn wasmiddel. De reden dat ik hem (nog niet) gewassen heb is vanwege fietsvakantie, ja alleen geen mensen in m'n wiel.
Zal een tweede broek aanschaffen zodat ik wat schoner kan zijn.
Zal een tweede broek aanschaffen zodat ik wat schoner kan zijn.
- Sweety2008
- Forum-lid
@TumTumTum als je achter zo iemand moet fietsen dan val je toch flauw van de geur. Tjonge jonge ik was mijn fietsbroeken al na een keer fietsen. Moet er niet asn denken dat pas naar weken of maanden te doen
Ghost Nivolet 6LC
Ik was mijn broek echt niet na iedere rit en zelfs na 2 ritten in warm weer ruikt een broek nog alsof die net uit de wasmachine komt.
Het gaat er maar om hoe schoon je in een schone broek hijst (uitzonderingen daar gelaten voor wat betreft mensen die zich kunnen wassen tot ze een ons wegen en toch op het eind van de dag stinken)
Zweet stinkt niet. Bacterien maken het stinkend.
Het gaat er maar om hoe schoon je in een schone broek hijst (uitzonderingen daar gelaten voor wat betreft mensen die zich kunnen wassen tot ze een ons wegen en toch op het eind van de dag stinken)
Zweet stinkt niet. Bacterien maken het stinkend.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ik was alles na elke keer fietsen op het programma opfrissen met fijn was en een beetje wasverzachter wel zo fris,gebeurt bij de profs ook uit eigen ervaring,zo spoel ik na elke rit ook mijn helm af en maak mijn fiets schoon.
Ik fiets 3 a 4 keer per week en heb meerdere kleding.
Ik fiets 3 a 4 keer per week en heb meerdere kleding.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Vreemd trouwens dat het trollalarm niet afgegaan is, misschien omdat het al een oud topic is?
Bij mij gaat de boel altijd de (sport)was in. De luchtjes zijn tot daar aan toe maar al die bacteriën en eventuele zuren zijn niet zo goed voor de stof heb ik eens begrepen. Daarnaast vind ik het zelf wel prettig om in schone kleding op te stappen. Op fietsvakantie is het inderdaad anders al waste ik ook dan in ieder geval mijn zeem elke dag.
Een vakantiefiets is trouwens een prima droogrek. Zon en wind zorgen dat je spullen snel weer droog zijn.
Bij mij gaat de boel altijd de (sport)was in. De luchtjes zijn tot daar aan toe maar al die bacteriën en eventuele zuren zijn niet zo goed voor de stof heb ik eens begrepen. Daarnaast vind ik het zelf wel prettig om in schone kleding op te stappen. Op fietsvakantie is het inderdaad anders al waste ik ook dan in ieder geval mijn zeem elke dag.
Een vakantiefiets is trouwens een prima droogrek. Zon en wind zorgen dat je spullen snel weer droog zijn.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ooh ja:?::?: is mij nig nooit oogevallen:Pottorongo schreef: Ik heb me wel eens laten vertellen dat de zweetgeur (van mannen) aantrekkelijk werkt op de vrouwen = echt waar, maar is al lang geleden.
Ghost Nivolet 6LC