Wie wint de Waalse Pijl?
Gilbeir, Gilbeir, Gilbeir! Of hoe ze dat bij ons toch zo mooi kunnen zeggen!
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
wat een kracht, wat een rit. erg mooi weer gedaan!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
Gilbert heel indrukwekkend.
En nogmaals, Gesink lijkt nu echt dat beetje explosiviteit wat hij had verloren te zijn door zijn focus op het tijdrijden. Ik weet wel dat Gesink een man voor het hooggebergte is, maar vroeger kon hij dit kortere werk ook aan, maar die extra versnelling lijkt hij nu kwijt te zijn. Het is dit seizoen tot nu toe op hangen en wurgen allemaal.
Kan ook zijn dat hij wat verkeerd gepiekt heeft. Sinds Tirreno lijkt het stukje bij beetje minder te gaan.
En nogmaals, Gesink lijkt nu echt dat beetje explosiviteit wat hij had verloren te zijn door zijn focus op het tijdrijden. Ik weet wel dat Gesink een man voor het hooggebergte is, maar vroeger kon hij dit kortere werk ook aan, maar die extra versnelling lijkt hij nu kwijt te zijn. Het is dit seizoen tot nu toe op hangen en wurgen allemaal.
Kan ook zijn dat hij wat verkeerd gepiekt heeft. Sinds Tirreno lijkt het stukje bij beetje minder te gaan.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ongelooflijk inderdaad!
Juist door zijn manier van bergopfietsen, had ik pas erg laat in de gaten dat ie al bijna bij de streep was. Hij zag er m.a.w. te fit uit voor iemand die zojuist een peloton van wereldtoppers is voorgebleven op "de muur".
Juist door zijn manier van bergopfietsen, had ik pas erg laat in de gaten dat ie al bijna bij de streep was. Hij zag er m.a.w. te fit uit voor iemand die zojuist een peloton van wereldtoppers is voorgebleven op "de muur".
- daniel1975
- Forum-lid HC
havana schreef:Straffe zege, in een (net als zondag) verder saaie koers!
+1
Hoop dat de heren toch zondag de boel iets eerder op stelten zetten.
De eerste voorjaarsklassiekers waren erg mooi, de laatste twee zijn niet echt edities die in je geheugen blijven hangen.
En hoe haalde Ducrot het in hemelsnaam in zijn hoofd om Gilbert niet als favoriet op zijn lijstje te zetten.....
Less is bore
Daniel1975 schreef:havana schreef:Straffe zege, in een (net als zondag) verder saaie koers!
+1
Hoop dat de heren toch zondag de boel iets eerder op stelten zetten.
De eerste voorjaarsklassiekers waren erg mooi, de laatste twee zijn niet echt edities die in je geheugen blijven hangen.
En hoe haalde Ducrot het in hemelsnaam in zijn hoofd om Gilbert niet als favoriet op zijn lijstje te zetten.....
+2
Do or Do not.. There is no try
RonS schreef:Wat die Belgen kunnen, kunnen wij ook;
Gesink, Gesink, Gesink, Gesink
Helaas vandaag 14de, maar zondag in Luik-Bastenaken-Luik geeft hij de rest rijles.
Dat lijkt me heel sterk, maar we gaan het zien. Hopelijk sluit z'n trainingsprogramma beter aan bij de TdF.
Daniel1975 schreef:En hoe haalde Ducrot het in hemelsnaam in zijn hoofd om Gilbert niet als favoriet op zijn lijstje te zetten.....
En waarom kijk jij in hemelsnaam naar Ned 1?
-
- Forum-lid
Kansloze finale. Ik snap er echt niets van dat zoveel renners blijven zitten tot de slotklim. Het gros weet dan toch ook wel dat ze gezien zijn? Ik hoop dat ze zondag wat meer spektakel te bieden hebben.