Startgroep 19. Om 07.24 uur van start. Prima tijd wat mij betreft. Heb er zin in.Matthijs1973 schreef:Ik heb de startkaarten binnen, groep 18, starttijd 7.16. Tov vorig jaar één groep promotie gemaakt!
11-steden tocht
- Wolfhound32
- Forum-lid
- Forum-lid
Kan dat zomaar??joko schreef:Groep 3, 5.15 uur starten. Maar denk dat we toch maar later gaan starten!
Ik ben blij dat wij niet zo'n redelijk onmogelijke tijd hebben gekregen. Moet je van ver komen?
Wij starten om 5 over half 7. Perfecte tijd. Mooi voor het avondeten weer thuis
Wij starten om 5 over half 7. Perfecte tijd. Mooi voor het avondeten weer thuis
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Kaarten zijn binnen starttijd 6:05 dus lekker bijtijds vertrekken
zal wel iets later worden maar in ieder geval geen 8:00 zoals vorig jaar en het jaar daarvoor
zal wel iets later worden maar in ieder geval geen 8:00 zoals vorig jaar en het jaar daarvoor
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Wolfhound32 schreef:Kan dat zomaar??joko schreef:Groep 3, 5.15 uur starten. Maar denk dat we toch maar later gaan starten!
Ik ben blij dat wij niet zo'n redelijk onmogelijke tijd hebben gekregen. Moet je van ver komen?
Je kunt wel later starten maar niet vroeger dan op je kaart staat vermeld
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
-
- Forum-lid
Ik zoek ook nog een kaart. Mijn vader heeft groep 2. En wil daar graag mee mee fietsen. Dus als iemand nog een kaartje van groep 2-4 over heeft hoor ik het graag.
Zoals gezegd kan dat idd. We moeten anderhalf uur rijden...Wolfhound32 schreef:Kan dat zomaar??joko schreef:Groep 3, 5.15 uur starten. Maar denk dat we toch maar later gaan starten!
De planning is dat we om 04.00 weg willen rijden en dat we tegen ca. 06.00 uur bij de start staan.
-
- Forum-lid
Hallo,
Mijn vader had er vorige week twee via marktplaats gekocht, helaas bleek dit een oplichter te zijn en geen kaartjes dus.
Heeft er iemand nog twee kaartjes over?
Je zou ons erg blij maken!
Mijn vader had er vorige week twee via marktplaats gekocht, helaas bleek dit een oplichter te zijn en geen kaartjes dus.
-
- Forum-lid
Ik heb mijn kaartje binnen. Groep 4. Dus ik ben helemaal klaar voor mijn eerste 11-stedentocht.
Ik kan je wel helpen aan 1 kaartje uit groep 1, stuur maar even PM als je interesse hebt.JenniferEtore schreef:Hallo,