ToerCyclo
Na wat zoeken naar toertochten op het internet kwam ik het montferland wielerfestival tegen, hier hebben ze een mooie ToerCyclo http://www.wielerfestivalmontferland.nl ... /toercyclo, dit leek me erg leuk met tijdmeting over een tussensprint en een tijdmeting op de afgesloten finish ronde. Helaas kan ik deze datum niet fietsen Zijn er nog meer van dit soort evenementen in Nederland of Duitsland/Belgie? Dit leek me een ideaal evenement aangezien een echte cyclosportieve mij nog boven de pet gaat.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De klimclassic van afgelopen Hemelvaart had dan gekund.
In September de Gerrie Kneteman Classic in Amsterdam, die doen ook een tijdmeting op het fietsparcours van sloten aan het einde van de rit.
Maar ik ken er niet zo heel veel hier in Nederland. En in buitenland is het al vrij snel een tijdmeting van t hele parcours (met evt tussenklassement op een klim oid).
Al kan je prima een cyclo rijden - bijv de kortere afstand. om eens te beginnen. Je hoeft niet mee te jakkeren met de kopgroep
In September de Gerrie Kneteman Classic in Amsterdam, die doen ook een tijdmeting op het fietsparcours van sloten aan het einde van de rit.
Maar ik ken er niet zo heel veel hier in Nederland. En in buitenland is het al vrij snel een tijdmeting van t hele parcours (met evt tussenklassement op een klim oid).
Al kan je prima een cyclo rijden - bijv de kortere afstand. om eens te beginnen. Je hoeft niet mee te jakkeren met de kopgroep
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013