Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Schoen Probleem

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 20 mei 2015 10:45

emmo schreef:
MarcFaFo schreef:
emmo schreef:Bont cycling

http://www.bont.com/Cycling/

Ook opmaat gemaakt! Voor mij ook een uitkomst mbt brede voet(lengte maat 41,5 breedte maat 43)
Goede optie die ga ik eens uitproberen. @emmo waar heb je ze gekocht?
Online via hun eigen site! Werkt het makkelijkst! Zeker als je voor het maatwerk gaat. En er staat een dealer locator op de site
Heb je dan die bij Full Custom staan en bij $ 850 beginnen, of iets anders? Vind 850 / 1000 euro voor een paar schoenen namelijk een beetje gortig.

deijn
Forum-lid

Gebruikersavatar deijn 20 mei 2015 11:33

Ik heb goede ervaringen met bikeschoe4u.nl wellicht kunnen zij je helpen.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

Spaceship
Forum-lid

Gebruikersavatar Spaceship 20 mei 2015 11:42

Al die gewone zaken kunnen je niet helpen joh.

Je hebt gewoon twee verschillende maten nodig, en dan ook nog van schoenen die bij je voet passen (kwa leest, breedte, hielcup, halve maten, etc)

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 20 mei 2015 20:56

Oeps verkeerd
Laatst gewijzigd door MarcFaFo op 20 mei 2015 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 20 mei 2015 20:57

MarcFaFo schreef:
deijn schreef:Ik heb goede ervaringen met bikeschoe4u.nl wellicht kunnen zij je helpen.
Bij mij werkt de link niet, deze geeft een server not found probleem
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 20 mei 2015 21:04

Spaceship schreef:Al die gewone zaken kunnen je niet helpen joh.

Je hebt gewoon twee verschillende maten nodig, en dan ook nog van schoenen die bij je voet passen (kwa leest, breedte, hielcup, halve maten, etc)
In het verleden wel een 46,5 gehad Carnac geloof ik dat het merk is. Deze zaten goed. Dus niet de Vaypor 46,5 besteld. Deze maat kwam ook uit de size wizar voor links en net niet voor rechts. Doordat de schoen heat mouldable is kan de hiel zich beter vormen rondom mijn voet en komt m.i. de hak niet meer los. Want zo zat bijv. een 46 specialized, SIDI, NW goed qua hak maar niet qua teen en bij 47 weer teveel speling lengte waardoor er wrinkels enzo ontstonden.

Maar $800 voor een paar schoenen geef ik niet uit hoor.

keesje
Forum-lid

keesje 21 mei 2015 19:26

Als je een bredere schoen zoekt , met name breder aan de voorzijde , dan zou ik zeker eens een keer schoenen van het merk Lake passen.
Erg fijn en comfortabel. Ik had daarvoor ook Northwave maar met name ter hoogte van de tenen te spits toelopend. Lake schoenen hebben dit zeker niet.

Spaceship
Forum-lid

Gebruikersavatar Spaceship 21 mei 2015 20:03

Als je moet gaan compenseren dan krijg je één schoen aan de grootste voet passend. De ander zal dan automatisch te groot zijn. Met als gevolg dat je met die voet uit de hiel gaat slippen.

emmo
Forum-lid

emmo 23 mei 2015 15:39

MarcFaFo schreef:
Spaceship schreef:Al die gewone zaken kunnen je niet helpen joh.

In het verleden wel een 46,5 gehad Carnac geloof ik dat het merk is. Deze zaten goed. Dus niet de Vaypor 46,5 besteld. Deze maat kwam ook uit de size wizar voor links en net niet voor rechts. Doordat de schoen heat mouldable is kan de hiel zich beter vormen rondom mijn voet en komt m.i. de hak niet meer los. Want zo zat bijv. een 46 specialized, SIDI, NW goed qua hak maar niet qua teen en bij 47 weer teveel speling lengte waardoor er wrinkels enzo ontstonden.

Maar $800 voor een paar schoenen geef ik niet uit hoor.
Heb je de size wizard gebruikt?!
Hierbij kwam ik uit op stock schoenen extra breed! En ik had inderdaad overwogen om maar werk te kopen! Dat was het geld mij wel waard geweest ipv slecht zittend schoenen en pijnlijke voeten

Danny1808
Forum-lid

Danny1808 23 mei 2015 17:54

Ik zoek ook nieuwe schoen heb nu NW extreme tech deze zouden breed moeten zijn maar ik heb nog steeds last van de zijkant van mijn voeten. Heb ook nog eens hoge wreef. Welke schoenen moet ik gaan passen?

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 23 mei 2015 18:00

emmo schreef:
Heb je de size wizard gebruikt?!
Hierbij kwam ik uit op stock schoenen extra breed! En ik had inderdaad overwogen om maar werk te kopen! Dat was het geld mij wel waard geweest ipv slecht zittend schoenen en pijnlijke voeten
Ja de size wizard gebruikt en kwam op normale breedte uit en 46,5. An sich zitten mijn Fizik R3 niet zo dat ze pijnlijke voeten geven, maar tijdens wedstrijdjes als ik echt aan moet zetten zit de rechter schoen gewoon te los. Dat irriteert me en daarom wil ik een nieuw paar dat dit niet heeft.

Spaceship
Forum-lid

Gebruikersavatar Spaceship 23 mei 2015 18:07

Danny1808 schreef:Ik zoek ook nieuwe schoen heb nu NW extreme tech deze zouden breed moeten zijn maar ik heb nog steeds last van de zijkant van mijn voeten. Heb ook nog eens hoge wreef. Welke schoenen moet ik gaan passen?
Topic kaping
Het gaat hier om iemand met ongelijke lengtes voeten. Jouw vraag heeft er geen bal mee te maken.

Plaats reactie