Retro / oudere fietsen
- Vieux chnoque
- Forum-lid
De Cannondale is op weg om een classic te worden, voorvering op renfietsen heeft zich niet doorgezet, in tegenstelling tot stads/toerfietsen.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Iemand nog de gouden tip waar ik het volgende artikel kan vinden: nieuwe of zo goed als nieuwe originele Shimano 600 huds voor remgrepen van de 600 serie, de non aero variant.
Tot nu toe alleen bij Mario maar is los niet leverbaar. Zoek dus deze:
Previous name Jansen01
Rijd op zich niet verkeerd,gewicht van de fiets valt nog mee en dreunt niet zo in de polsen bij oneffen wegen of klinker wegen..Vieux chnoque schreef:De Cannondale is op weg om een classic te worden, voorvering op renfietsen heeft zich niet doorgezet, in tegenstelling tot stads/toerfietsen.
Mooie fiets, heerlijke combinatie van componenten!Dizono schreef:Het zit erop!
Man, wat schakelt dat lekker! Ik vond op de Ultegra 9s al weinig aan te merken, maar dit voelt nog echt een stukje beter.
Goeie Inspiratie voor het opnieuw opbouwen van mijn Cannondale
Die van DIa Compe zijn voor weinig nieuw te koop. Het loont de moeite die te kopen en dan te proberen of 't past.jansen2.0 schreef:Iemand nog de gouden tip waar ik het volgende artikel kan vinden: nieuwe of zo goed als nieuwe originele Shimano 600 huds voor remgrepen van de 600 serie, de non aero variant.
Helaas is de retromarkt niet meer wat het geweest is in dit land, hij heeft toch nog onverwacht lang te koop gestaan, maar vandaag verkocht, er kwam een Duitser langs om 'm op te halen, vanwege het prijsverschil met de fietsen bij onze oosterburen was het wel de moeite schijnbaar.
Uli uit Munster, veel plezier ermee. Nu eerst maar eens het volgende project afmaken, de Van Tuyl.
Uli uit Munster, veel plezier ermee. Nu eerst maar eens het volgende project afmaken, de Van Tuyl.
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Het is een nette Gazelle, maar ook niets bizonders, met een standaard 600 groep.H-W schreef:Helaas is de retromarkt niet meer wat het geweest is in dit land, hij heeft toch nog onverwacht lang te koop gestaan, maar vandaag verkocht, er kwam een Duitser langs om 'm op te halen, vanwege het prijsverschil met de fietsen bij onze oosterburen was het wel de moeite schijnbaar.
Je klaagt over de markt, dan komt bij mij volgende vraag boven
Wat verwachtte je te krijgen? ( ben niet nieuwsgierig, wil graag alles weten). gaat je niet aan mag ook als antwoord
Laatst gewijzigd door Vieux chnoque op 07 jun 2015 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Vieux Chnoque