Vorige week Tilff-Bastogne-Tilff, de 155 km afstand, gedaan.
Overweeg nu de Grinta Challenge nog op 6 juni.
Kan weinig info vinden wat betreft hoogtemeters. Is deze tocht een beetje te vergelijken met TBT of toch wat minder cols en hoogtemeters?
Grinta Challenge 6 juni te Tournai
-
- Forum-lid
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ezdujpqfpfnglzdz
Tournai (Doornik in goed Nederlands) ligt in West-Vlaanderen, grens Noord-Frankrijk. Een streek bekend van koersen als Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en Gent-Wevelgem
De track van een vorige versie staat hierboven. Op de site van Gypsies staan er nog meer.
Hoogteverschil tussen hoogste en laagste punt = 126 Meter (van 7 Meter tot 133 Meter)
Totale stijging 1.339 Meter
Totale daling 1.251 Meter
Als je er een track van TBT naast legt, weet je het exacte antwoord op je vraag.
Tournai (Doornik in goed Nederlands) ligt in West-Vlaanderen, grens Noord-Frankrijk. Een streek bekend van koersen als Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en Gent-Wevelgem
De track van een vorige versie staat hierboven. Op de site van Gypsies staan er nog meer.
Hoogteverschil tussen hoogste en laagste punt = 126 Meter (van 7 Meter tot 133 Meter)
Totale stijging 1.339 Meter
Totale daling 1.251 Meter
Als je er een track van TBT naast legt, weet je het exacte antwoord op je vraag.
Heb afgelopen jaren beiden meer dan eens gereden.
Zijn niet vergelijkbaar
Het klimmen in West Vlaanderen is echt anders dan in de Ardennen
De Grinta is vergelijkbaar met RVV.
Overigens was hoogte verschil in 2013 2270 meter volgens mijn Garmin
Zijn niet vergelijkbaar
Het klimmen in West Vlaanderen is echt anders dan in de Ardennen
De Grinta is vergelijkbaar met RVV.
Overigens was hoogte verschil in 2013 2270 meter volgens mijn Garmin
Allard
-
- Forum-lid
Dank voor jullie info. Ga ik toch maar Tilff-Bastogne-TIlff nog een keer nafietsen. Kan ik gelijk oefenen met voldoende eten/drinken meenemen aangezien er nu geen revitalisering is.