In mijn leven als reisgids gaf ik de voorkeur aan Oostenrijkers, Duitsers, Fransen en Italianen boven onvriendelijke Zwitsers.monsieurpinot schreef:in het vaticaan heb jij de zwitserse garde juist nodig lijkt meNee Nee schreef:Laat Zwitserland maar zitten. Da's zo'n raar en ongezellig volk.
75 mooiste beklimmingen van Italië
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
niet zo brommen hè , leuk idee opper je want wat niet is kan nog komen!Gastheerg schreef:Heb er een jaar gewoond en hoewel ik het zelf uitstekend met de Italiaanse buurman kon vinden konden m'n ouders niet omgaan met het gebrek aan emancipatie (in welke vorm en welke groepering dan ook).Nee Nee schreef:Laat Zwitserland maar zitten. Da's zo'n raar en ongezellig volk.
Daarnaast: Zwitserland is gewoon onbetaalbaar geworden!
Neemt niet weg dat de natuur prachtig is en daar een berg omhoog fietsen blijft toch wel een feestje.
Ik was trouwens erg verheugd met de topic titel maar toen viel het tegen.............gaat om een boek wat ik als het om dit soort zaken gaat een zwaar achterhaald concept vind.
Bij het lezen van de topic titel had ik even de gedachten dat we met elkaar een top 75 gingen maken. En vooral WAAROM en dan met eigen foto's evt garminfiles etc. Kan geen boek tegenop!
-
- Forum-lid
Job done.
Hier vind je Zwitserland, Oostenrijk + Spanje en Portugal:
https://www.dropbox.com/sh/8hyldvxyruke ... pVdla?dl=0
Voor Italië zullen we nog even geduld moeten oefenen...
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hulde!Chrisquelion schreef:Job done.
-
- Forum-lid
Voor die top 75 moet je bij tinn zijn, oftewel binnen ons forum meneer B.I.G. ...Gastheerg schreef:
Ik was trouwens erg verheugd met de topic titel maar toen viel het tegen.............gaat om een boek wat ik als het om dit soort zaken gaat een zwaar achterhaald concept vind.
Bij het lezen van de topic titel had ik even de gedachten dat we met elkaar een top 75 gingen maken. En vooral WAAROM en dan met eigen foto's evt garminfiles etc. Kan geen boek tegenop!
-
- Forum-lid
En, zijn de 75 mooiste beklimmingen van Italie inmiddels ook beschikbaar?
rule #5
Ben ik niet met je eens want die zitten toch een beetje vast op een bestaande lijst. Weliswaar een mooi uitgangspunt, maar de lijst bevat ook veel usual suspects.Walter G schreef:Voor die top 75 moet je bij tinn zijn, oftewel binnen ons forum meneer B.I.G. ...Gastheerg schreef: