Ik vind het ook een vreemde naam.
Ik vind deze manier van aanspreken raar:
Zeem.
Niet schrikken als je zo’n fietsbroek voor het eerst in het echt ziet. Daar waar je kruis zit, zit een zeem genaaid. Dat hoort. Sterker nog: dat is een goed idee.
Mannen worden toch ook niet op die toon aangesproken, waarom vrouwen dan wel? Huppelig is maar een woord maar het is net zo goed als onnozel of blond. Igg voel ik me er niet door aangesproken en als iemand zo'n toon tegen mij aan slaat denk ik dat de persoon in kwestie een beetje zwakzinnig is.
Lol columm Vet Louise.
Hahaha. Dat invetten van broeken heeft me altijd extreem ranzig geleken. En toen ik de eerste keer een fietsbroek aantrok, eigenlijk ook gewoon het hele fietspak voelde ik me echt de dorpsgek. Ik schaamde me dood om zo door de straat te rijden, jezus wat een dwaas voelde ik me zelf maar ja goed 't went. Een ijshockey- of een bobsleepak ziet er ook niet uit, maar daar hoef je je buren weer niet aan bloot te stellen.
superrose schreef:Wat wel weer interessant is is dat toen ik over de cyclus en sport schreef het door veel jonge vrouwen werd weggezet als een zeur topic.
Dat snap ik dus niet. Want als ik op jonge leeftijd fanatiek aan het sporten was wilde ik het juist wél weten. Ik denk ook niet dat Marianne Vos het een zeurtopic vindt.