Forumrit Achterhoek/Gelderland Zondag 11 Juli
Ziet er uit als een heel leuk ritje. Is altijd leuk om te fietsen over en door onbekende wegen en gebieden.
Overweeg te komen maar negen uur starten is mij iets te vroeg. Vanuit Den Haag is het toch al snel anderhalf uur rijden naar Doetinchem.
Overweeg te komen maar negen uur starten is mij iets te vroeg. Vanuit Den Haag is het toch al snel anderhalf uur rijden naar Doetinchem.
- r.hilferink
- Forum-lid
Leuke route Jeroen. Ik ben er echter niet bij omdat rond die datum onze tweede (een zoontje) wordt verwacht.
Bij kilometer 80 zijn op dt moment wegwerkzaamheden aan de gang. Wellicht voor de start nog even controleren of je daar door kunt. Anders pak je als alternatief de Schooltinkweg mee, een lekker achterhoeks klinkerweggetje.......
Bij kilometer 80 zijn op dt moment wegwerkzaamheden aan de gang. Wellicht voor de start nog even controleren of je daar door kunt. Anders pak je als alternatief de Schooltinkweg mee, een lekker achterhoeks klinkerweggetje.......
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="R. Hilferink"]Leuke route Jeroen. Ik ben er echter niet bij omdat rond die datum onze tweede (een zoontje) wordt verwacht.
Bij kilometer 80 zijn op dt moment wegwerkzaamheden aan de gang. Wellicht voor de start nog even controleren of je daar door kunt. Anders pak je als alternatief de Schooltinkweg mee, een lekker achterhoeks klinkerweggetje....... [/quote]
Ach, dat is veel leuker dan een rondje fietsen. Alvast gefeliciteerd!
Klopt, in principe is de weg voor auto's afgesloten. Met de fiets kun je er wel langs. (En met auto's wordt het overigens ook gewoon weer gedaan).
[quote="lancev7"]Onder voorbehoud, wil ik er ook bij zijn
[/quote]
Super! Is de 9 uur voor jou haalbaar?
Bij kilometer 80 zijn op dt moment wegwerkzaamheden aan de gang. Wellicht voor de start nog even controleren of je daar door kunt. Anders pak je als alternatief de Schooltinkweg mee, een lekker achterhoeks klinkerweggetje....... [/quote]
Ach, dat is veel leuker dan een rondje fietsen. Alvast gefeliciteerd!
Klopt, in principe is de weg voor auto's afgesloten. Met de fiets kun je er wel langs. (En met auto's wordt het overigens ook gewoon weer gedaan).
[quote="lancev7"]Onder voorbehoud, wil ik er ook bij zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Super! Is de 9 uur voor jou haalbaar?
Het deelnemerslijstje tot zover;
1. .Jeroen. - Jeroen
2. JuulH - Juul
3. Race-newbee - Marten
4. Grev047 - Edwin
5. Rory -Rory
6. Willier79 -Arnoud
7. ErwinB - Erwin
8. ferry1982 - Ferry? - Onder voorbehoud.
9. lancev7 - Jip - Onder voorbehoud.
10. rogkat - ?
1. .Jeroen. - Jeroen
2. JuulH - Juul
3. Race-newbee - Marten
4. Grev047 - Edwin
5. Rory -Rory
6. Willier79 -Arnoud
7. ErwinB - Erwin
8. ferry1982 - Ferry? - Onder voorbehoud.
9. lancev7 - Jip - Onder voorbehoud.
10. rogkat - ?