Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 jun 2015 09:08

sprint100 schreef:
amclassic-fan schreef:Niet onnodig foto's quoten aub.
Excuses, ik wist niet dat dat een misdrijf was. Thnx
lange tenen?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

BennD
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 jun 2015 10:26

BennD 15 jun 2015 10:39

Tegen volgend seizoen zou ik graag een CF SL aanschaffen. Heeft er iemand een idee of dat model zal gewijzigd worden voor 2016 ? Waarschijnlijk wel andere kleuren ?

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 15 jun 2015 10:55

BennD schreef:Tegen volgend seizoen zou ik graag een CF SL aanschaffen. Heeft er iemand een idee of dat model zal gewijzigd worden voor 2016 ? Waarschijnlijk wel andere kleuren ?
De hint die de Canyon medewerker mij gaf staat wat posts terug, maar er staan wat nieuwe modellen op de rol. Zal tijdens/voor de Tour naar buiten komen.

Welke mij ook vanochtend een update stuurde dat er in Duitsland begonnen is met inpakken en verzenden van mijn CF SL team :D
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

sprint100
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:17

sprint100 15 jun 2015 11:05

Supergrover schreef:
sprint100 schreef:
amclassic-fan schreef:Niet onnodig foto's quoten aub.
Excuses, ik wist niet dat dat een misdrijf was. Thnx
lange tenen?
Haha nee maat 42 valt mee, het is maar een geintje hoor je hoeft niet alles even serieus te nemen. Bemoeial?

wielrennerstam
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2009 22:52

wielrennerstam 15 jun 2015 16:00

Vraagje:
Ik heb sinds april een Aeroad SLX met H11 Aerocockpit waar ik een garminmount op geplaatst had.
Nu heb ik zo'n nieuwe fornt-mount besteld en van het weekend de garminmount van Garmin zelf er alvast afgehaald. Er bleken 4 kleine beschadigingen op de stuurpen te zitten. Geprobeerd dat weg te poetsen met een was voor de auto, maar nu is het gedeelte waar ik gepoetst heb glimmend geworden :(

Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen naar de originele kleur?

Beschadigingen zijn btw niet weg. Garminmount beschadigd dus het stuur :(

Gebruikersavatar
hetfietsertje1958
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 09 jul 2013 09:48
Locatie: BabCity
Contact

Gebruikersavatar hetfietsertje1958 15 jun 2015 17:17

Soap schreef: Welke mij ook vanochtend een update stuurde dat er in Duitsland begonnen is met inpakken en verzenden van mijn CF SL team :D
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Waarschijnlijk komend weekend op je nieuwe Canyon fietsen. :)
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.

Gebruikersavatar
hetfietsertje1958
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 09 jul 2013 09:48
Locatie: BabCity
Contact

Gebruikersavatar hetfietsertje1958 15 jun 2015 17:22

wielrennerstam schreef: Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen naar de originele kleur?
Voor mijn matte fiets gebruik ik (naar tevredenheid en met mate) Cyclon wax, speciaal voor matte lak. Of dit voldoende is ?? Misschien eerst ontvetten.....
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 15 jun 2015 17:34

hetfietsertje1958 schreef:
Soap schreef: Welke mij ook vanochtend een update stuurde dat er in Duitsland begonnen is met inpakken en verzenden van mijn CF SL team :D
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Waarschijnlijk komend weekend op je nieuwe Canyon fietsen. :)
fingers crossed [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

brekson
Forum-lid
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 15 jun 2015 18:51

wielrennerstam schreef:Vraagje:
Ik heb sinds april een Aeroad SLX met H11 Aerocockpit waar ik een garminmount op geplaatst had.
Nu heb ik zo'n nieuwe fornt-mount besteld en van het weekend de garminmount van Garmin zelf er alvast afgehaald. Er bleken 4 kleine beschadigingen op de stuurpen te zitten. Geprobeerd dat weg te poetsen met een was voor de auto, maar nu is het gedeelte waar ik gepoetst heb glimmend geworden :(

Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen naar de originele kleur?

Beschadigingen zijn btw niet weg. Garminmount beschadigd dus het stuur :(
Spijtig , ik heb op mijn stuur waar de voorlopige mount zit , tape onder gekleefd.
Had die tip gekregen van een canyonmedewerker
Hopelijk slijt je blinkend stukje met de tijd terug weg en wordt het alsnog terug mat
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 16 jun 2015 00:11

Mooie CF SLX zeg!
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

Daanbels
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2014 20:33

Daanbels 16 jun 2015 01:07

Onlangs heb ik een Aeroad 7.0 besteld geel, grijs, zwart. De kleurstelling had ik mede gekozen vanwege de korte levertijd (twee weken). Helaas had canyon vertraging en ben ik vorige week gaan kijken op de site of er andere fietsen op voorraad waren. Vorige week opnieuw gebeld en er was nog geen afleverdatum bekend. Hierdoor ben ik weer gaan denken aan een model wat wel op voorraad was en dat was de ultimate cf slx in space grey. Deze had ik in het voorjaar al geruime tijd als voorkeur gehad maar dan met sram red erop.
Tot overmaat van ramp heb ik dit weekend ook nog eens met een fiets met ultegra di2 gereden wat ik echt subliem vond.
Vervolgens was het maandag ochtend en kreeg ik een mailtje binnen dat mijn Aeroad deze week zou worden geleverd. Toch heb ik canyon gebeld om mijn bestelling te annuleren en voor de ultimate te gaan. Hiervoor moet ik uiteraard wel wat bijleggen maar er werd totaal niet moeilijk gedaan. De mededeling was dat je geen fiets moet pakken waar je over twijfelt en dat verandering van de bestelling geen probleem was.


Er wordt vaak negatief gedaan over de wachttijden en het is uiteraard ver van prettig om op nieuw speelgoed te moeten wachten. Maar ik moet zeggen dat ik op basis van deze ervaring tot nu toe ik wel het idee heb dat de klant serieus wordt genomen. Ik ken zo ook geen fietsenzaak waar over een herziening van de bestelling totaal niet moeilijk wordt gedaan.

Dit vind ik echt een compliment waard!

Nu nog een paar weekjes wachten op de ultimate cf slx 8.0 maar dan heb ik wel echt de fiets die ik wil.

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 16 jun 2015 08:35

Niet twijfelen en gewoon de knoop doorhakken, dat zie je niet vaak ;)

Wachttijden horen er nou eenmaal bij. Canyon kan wel veel verbeteren in de communicatie richting klant :) Wat mij het meeste steekt zijn de opmerkingen dat wachten niet erg is en dat je echt de juiste keuze hebt gemaakt blablabla.

Concreet en straight to the point graag, als je geen leverweek weet is dat prima maar dan volstaat een kort en simpel antwoord ook.

Plaats reactie