Fietsenmaker Utrecht
Er zijn oude threads over fiets onderhoud in Utrecht, met als uitkomst dat Dupree cycles en epbike erg goed zijn. Helaas is het nummer van dupree niet bereikbaar en epbike is voor mij erg ver weg aangezien ik geen auto heb.
Nu moet ik mijn spaken laten spannen en dit vertrouw ik niet zomaar aan iemand toe en zoek dus echt een goede fietsenmaker, die ook niet meteen zegt dat ik nieuwe velgen moet kopen.
Wat vinden jullie van SNEL
Nu moet ik mijn spaken laten spannen en dit vertrouw ik niet zomaar aan iemand toe en zoek dus echt een goede fietsenmaker, die ook niet meteen zegt dat ik nieuwe velgen moet kopen.
Wat vinden jullie van SNEL
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
woon al een tijdje niet meer in Utrecht, en doe ondertussen de meeste dingen zelf, Dupree is een aardige vent, en niet al te duur maar qua planning niet te doen. EPBIKE (toen ie net begon) goede ervaringen mee, was ook een tijd actief hier op het forum. Snel zou ik nooit naartoe gaan (te duur en vond 't nou niet echt een gezellige winkel.). Je kunt toch gewoon met je wiel in je handen naar EPbike fietsen (op je stadsfiets?)
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 23 jun 2015 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Snel heb ik idd hetzelfde beeld van als monsieurpinot.
Ik ga zelf altijd baar Peter Macco maar of die ook je wielen wil spaken weet ik niet. Zij zijn nogal ouderwetsch. Zij willen bijvoorbeeld geen carbon fiets onderhouden. Waarschijnlijk een keer iemand geweets die iets op ze heeft verhaald. Er zat toch ook nog een goede in driebergen?
Ik ga zelf altijd baar Peter Macco maar of die ook je wielen wil spaken weet ik niet. Zij zijn nogal ouderwetsch. Zij willen bijvoorbeeld geen carbon fiets onderhouden. Waarschijnlijk een keer iemand geweets die iets op ze heeft verhaald. Er zat toch ook nog een goede in driebergen?
Epbike heeft geen winkel meer, hij doet nog wel wat dingetjes vanaf thuis maar op een laag pitje. Wel een prima adres.
No Limit in Zeist is ook prima.
No Limit in Zeist is ook prima.
Nolimitcycycling en Care4bikes uit Zeist zijn genoemd. Nolimitcycling heeft een goede ervaring van donarrie en ook de website ziet er goed uit.
Ik denk dat ik daar naartoe ga. Als het bevalt gaat de fiets er ook naartoe voor een onderhouds, controle (van het frame en vorken) en smeerbeurt.
Ik denk dat ik daar naartoe ga. Als het bevalt gaat de fiets er ook naartoe voor een onderhouds, controle (van het frame en vorken) en smeerbeurt.
-
- Forum-lid
Mijn ervaring met nolimit is wisselend. Ik denk dat ze technisch goed zijn. Doen alleen race en mtb. Dus dat snappen ze. Ze reageren echter heel erg slecht op mail etc. Paar keer dingen besteld maar nooit meer iets gehoord ondanks verzoeken van mij. Bikefitting gedaan voor 150 euro. Fiets afgesteld en per mail een aantal keren gevraagd om de daadwerkelijke metingen maar nooit een reactie.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dupree van de week nog gebeld en geweest, geen poblemen.
Als je van tevoren belt is hij er vaak, ook savonds en op maandags..
Tis een aparte maar wel veel kennis van zaken.
Als je van tevoren belt is hij er vaak, ook savonds en op maandags..
Tis een aparte maar wel veel kennis van zaken.
-
- Forum-lid
Snel is niet heel goedkoop, maar prima zaak. Aardige mensen. Heb ook het idee dat er tegenwoordig wat nieuwe (goede mensen) werken.
Ik heb ook goede ervaringen met Cycleworks (weerdsingel)
Ik heb ook goede ervaringen met Cycleworks (weerdsingel)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
niet alleen 's avonds en op maandags maar ook 's nachtsSupergrover schreef: Als je van tevoren belt is hij er vaak, ook savonds en op maandags..