BMC
hallo, ik heb een vraagje over de bmc slr03, ik zit met een probleem van framemaat,
ik heb een bbl van 88cm ,welke framemaat zou ik nou nodig hebben , een 57 cm ,of een
54cm ,of zou ik te diep komen te zitten op de 54cm, alvast bedankt .
ik heb een bbl van 88cm ,welke framemaat zou ik nou nodig hebben , een 57 cm ,of een
Wat is je lichaamslengte, etc etc.wilier67 schreef:hallo, ik heb een vraagje over de bmc slr03, ik zit met een probleem van framemaat,
Gewoon even een korte meeting doen via bijv the competitive cyclist.com
Dat geeft je al een beter inzicht dan de antwoorden die je gaat krijgen op je vraag.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Heb het ook laten zitten, voelt perfect aan dus.
Het Dura Ace crankstel is vervangen door een Quarq Elsa RS powermeter en de LW wielen zijn tijdelijk vervangen door Ksyrium SLE wielen voor in de heuvels / bergjes.
Het Dura Ace crankstel is vervangen door een Quarq Elsa RS powermeter en de LW wielen zijn tijdelijk vervangen door Ksyrium SLE wielen voor in de heuvels / bergjes.
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake
Kona Private Jake
Vandaag bij de fietsenmaker gekeken naar een BMC timemachine tmr02.
Nu gaf hij aan dat ik een maat 58 moest hebben omdat "een BMC altijd wat groter uitvalt". Klopt deze stelling, of is dat verkooppraat?
Ik ben 1.92 met een binnenbeenlengte van 92 cm. Rijd nu op een wilier maat 60.
Nu gaf hij aan dat ik een maat 58 moest hebben omdat "een BMC altijd wat groter uitvalt". Klopt deze stelling, of is dat verkooppraat?
Ik ben 1.92 met een binnenbeenlengte van 92 cm. Rijd nu op een wilier maat 60.