Canyon
Nu ook op de Canyon website zelf.
Alvast voor de maten
Alvast voor de maten
The 4th generation Ultimate has a reworked geometry to create a new symmetrical size distribution, from 2XS to 2XL. A new size M is now 35% closer to a former size L. As a result riders around the 180 cm height mark who previously fell between sizes M and L in terms of fit can now find a better match with the new size M.
Our biggest frame size is now 2XL, which is essentially identical to the former 3XL. Smaller riders have the most to gain with a greater range available to them thanks to the brand new 2XS size.
Dit is toch wel aanzienlijk beter dan al het gepruts met 3d geprinte houders voor de garmin (welk direct afbreken en niet fatsoenlijk zitten). Dit zit uiterst solide.
https://goo.gl/photos/y4WVrcYydLxQRxvs9
https://goo.gl/photos/y4WVrcYydLxQRxvs9
survival of the fittest
@thor , idd zit zeer stevig gemonteerd en geeft een robuust gevoel
Ben er iig tevreden mee, enkel is het nu moeilijker om de junctionbox vrij te maken
Moet er nog wel de eerste keer mee over " rijweg in mindere staat"..........
Ben er iig tevreden mee, enkel is het nu moeilijker om de junctionbox vrij te maken
Moet er nog wel de eerste keer mee over " rijweg in mindere staat"..........
Sworks Venge
Ik ook! zie wel dat de 3xl niet meer gemaakt wordtjsprbcn schreef:Ik vind hem mooi hoor!
https://www.canyon.com/specials/ultimate-cf-slx/
Die junctionbox zat ik inderdaad al mee te pielen met de kabels en wordt zo niet beter...brekson schreef:@thor , idd zit zeer stevig gemonteerd en geeft een robuust gevoel
Ben er iig tevreden mee, enkel is het nu moeilijker om de junctionbox vrij te maken
Moet er nog wel de eerste keer mee over " rijweg in mindere staat"..........
survival of the fittest
Op de vraag, zullen de SL en AL ook hernieuwd worden was dit het antwoord op FB
Canyon: de nieuwe Ultimate CF SLX zal alleen beschikbaar blijven op het hoogste niveau. De andere Ultimate frames blijven gelijk. Wellicht in de komende seizoenen wordt het verbeterd.
ga ik ook maar eens over nadenken, ik zat pas in een koers met een lege batterij. Wel redelijke gunstig verzet, maar erg ideaal is het niet ...brekson schreef:Daarmee heb ik maar besloten om er eerstdaags de d-fly unit tussen te steken zodat ik de batterijspanning kan aflezen op de garmin.
survival of the fittest
Idd, met mijn 1.82m en relatief korte benen zat ik tussen M en L. Nu duidelijker M. De nieuwe SLX, zit qua geometrie tussen de Aero en huidige CF SLX.brekson schreef:Ja inderdaad , @timovdl
De geometrie is toch wel duidelijk gewijzigd
In M (56)
Aero:
Stack: 551
Reach: 397
Nieuwe CF SLX:
Stack: 567
Reach: 391
Huidige CF SLX:
Stack: 560
Reach: 383