Volkomen mee eens,
Maar niet van de zelfde orde,
En daar bedoel ik niets verkeerd mee.
En zoals ergens hier gelezen de techniek van de California word bij de
nieuwe R 5 gebruikt. Maar toch is er een verschil in carbon,
Ik heb ook een r5 gehad en er zit toch verschil in.
Er zijn heel veel frames die zwaarder zij als de california en toch niet dezelfde stijfheid heeft.
Ik heb het geluk dat ik met veel frames heb gereden en deze laat nog veel huidige frames ver achter.
Het blijft toch een goede frame.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Cervelo r5ca
@carbon
Laat ze lekker commentaar geven op de prijs maar trek het je niet aan en ga zeker niet op iedere reactie reageren. Het is een mooi frame, en kost nieuw nog steeds €7900,- Als er echt iemand geïnteresseerd is meld die zich wel via een pb ipv klachen over de vraagprijs.
Laat ze lekker commentaar geven op de prijs maar trek het je niet aan en ga zeker niet op iedere reactie reageren. Het is een mooi frame, en kost nieuw nog steeds €7900,- Als er echt iemand geïnteresseerd is meld die zich wel via een pb ipv klachen over de vraagprijs.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
+1deijn schreef:@carbon