Ervaringen Garmin Edge 510
-
- Forum-lid
Garmin connect geeft aan dat er een update beschikbaar is. Garmin expres herkend de garmin maar tot updaten komt het niet. Heeft iemand dit probleem ook en is het op te lossen?
-
- Forum-lid
Frankfiets schreef:Garmin connect geeft aan dat er een update beschikbaar is. Garmin expres herkend de garmin maar tot updaten komt het niet. Heeft iemand dit probleem ook en is het op te lossen?
Ik heb het probleem ook maar nog niet willen updaten dus nog niet echt geprobeerd het op te lossen
-
- Forum-lid
Het is gelukt via garmin web updater
Ik heb contact gehad met Garmin. Dit was mijn mail:
Ik heb een poging gedaan om mijn Garmin Edge 510 een update te geven, van versie 3.40 naar 3.50,
maar nu krijg ik in Garmin Express de melding dat mijn toestel te weinig geheugen heeft.
Ik heb het toestel al helemaal naar de fabrieksinstellingen teruggezet met de gedachte dat er dan misschien wat geheugen vrij zou komen maar dit mocht niet baten.
Is deze update helemaal niet werkend te krijgen op mijn toestel of heeft u misschien nog een tip?
Tip van Garmin wat bij mij uiteindelijk heeft geholpen:
Alleen uitvoeren op een WINDOWS computer en niet op een Mac!!
Toestel koppelen aan je pc/laptop. Alle mapjes kopiëren op je buroblad. Hierna kunt je het toestel formatteren:
Open Klik op (Mijn/Deze) Computer opnieuw
Klik op de Garmin schijf met uw rechtermuisknop
Klik op Formatteren
Vink ‘Snel formatteren’ uit
Zorg ervoor dat het Bestandssysteem FAT32 is
Zorg ervoor dat GARMIN als Volumenaam staat.
Daarna de mapjes van je buroblad er weer op zetten en via Garmin Express de update uit laten voeren.
Ik heb een poging gedaan om mijn Garmin Edge 510 een update te geven, van versie 3.40 naar 3.50,
maar nu krijg ik in Garmin Express de melding dat mijn toestel te weinig geheugen heeft.
Ik heb het toestel al helemaal naar de fabrieksinstellingen teruggezet met de gedachte dat er dan misschien wat geheugen vrij zou komen maar dit mocht niet baten.
Is deze update helemaal niet werkend te krijgen op mijn toestel of heeft u misschien nog een tip?
Tip van Garmin wat bij mij uiteindelijk heeft geholpen:
Alleen uitvoeren op een WINDOWS computer en niet op een Mac!!
Toestel koppelen aan je pc/laptop. Alle mapjes kopiëren op je buroblad. Hierna kunt je het toestel formatteren:
Open Klik op (Mijn/Deze) Computer opnieuw
Klik op de Garmin schijf met uw rechtermuisknop
Klik op Formatteren
Vink ‘Snel formatteren’ uit
Zorg ervoor dat het Bestandssysteem FAT32 is
Zorg ervoor dat GARMIN als Volumenaam staat.
Daarna de mapjes van je buroblad er weer op zetten en via Garmin Express de update uit laten voeren.