Heerlijk dit! Tegelijk ook wel triest.JoostG schreef: Stond te keuvelen met een Zuid-Afrikaan bij de 2e verzorgingspost, fort Wierickerschans, toen er een groepje met fiets in de hand door het gras langs de rij wachtende liep naar de brug: hij wilde weten of dit een groepje VIP's met voorrang was Geprobeerd uit te leggen dat Nederlanders een divers volkje zijn met een minderheid aan 'slecht opgevoeden'.
Toerversie Tour de France Utrecht (28 juni 2015)
Nutteloos stukje inderdaad.....geertjeb schreef:Leuk dat er gisteren tijdens het journaal ook aandacht werd besteed aan deze tocht. Minder leuk vond ik dat er dan weer een fietser gefilmd wordt die tegen een heg aan staat te zeiken...goed voor ons imago
Ja volgens mij heb ik die gezien. Waren ze nog een beetje trots op papa en oom Eric?Supergrover schreef:Heb je mijn kids misschien nog gezien, stonden in de bocht ervoor met een "Go Papa en oom Eric" spandoek...TumTumTum schreef: Er werd inderdaad nogal hard gefiets, maar voor zover ik kon zien wel waar dat kon. Verder vond ik de sfeer goed, het weer geweldig en de route erg mooi...slot Haarzuilens lag er schitterend bij.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ja tuurlijk, kregen we een enorme boost van...TumTumTum schreef:
Ja volgens mij heb ik die gezien. Waren ze nog een beetje trots op papa en oom Eric?
Wij hebben de tocht van 150 KM gedaan. Leuke dag gehad met heerlijk weer. De route was prachtig. De start was wel een verbeterpunt zoals ik in meerdere posts terug lees.
Wat is alleen wel miste ten opzichte van de Grand Depart in Rotterdam 5 jaar geleden, was de binding met de tour de France. Deze tocht had ook in mei of september kunnen zijn. 5 Jaar geleden in Rotterdam was na afloop de ploegenpresentatie en dat geeft meteen een startschot aan het tourcircus..
Verder prima georganiseerd.
Wat is alleen wel miste ten opzichte van de Grand Depart in Rotterdam 5 jaar geleden, was de binding met de tour de France. Deze tocht had ook in mei of september kunnen zijn. 5 Jaar geleden in Rotterdam was na afloop de ploegenpresentatie en dat geeft meteen een startschot aan het tourcircus..
Verder prima georganiseerd.
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
-
- Forum-lid
Ja bij de eerste tunnel waren er zeer verraderlijke roosters in de weg, Je banden konden er zo in..... Ik heb nog nooit zo veel SnakeBites tegelijk gezien , denk dat Freek Vonk er jaloers op is .......