Ik draag m dan juist hooguit als het regent onder mn helm.. Al zal het gevoelsmatig zijn, t scheelt in water en zooi voor mijn ogen langs.dario schreef:Nota bene: ik draag (als het warm is) ook liefst een petje onder de helm. Het is niet omdat iets geen gezicht is dat we het moeten laten, tenslotte!
Wielerpetje
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
wielrenners

Ik vind wielerpetjes alleen kunnen bij stoere oude knarren die er zelf vroeger nog mee rond gefietst hebben. Hij staat helemaal geweldig als mijn vader hem op heeft als hij naar wielrennen op tv zit te kijken.

Veni. Vidi. Fietsie.
daniel1975 schreef:Tracing_NL schreef:Even een vraagje om te kijken of het aan mij ligt.![]()
En als men het dan inderdaad klakske gaat noemen is het helemaal suf. Die term wordt volgens mij vooral door wannabee's gebruikt.
"klak is volgens mij een oude Brabantse benaming voor een platte pet zoals die vroeger door de boeren in Brabant werden gedragen.
Ik rijd zelf overigens ook altijd met een petje... onder de helm

Rolo
- Tracing_NL
- Forum-lid
Het gaat mij met name om het moment dat de helm af is.
Onder de helm heb ik ook altijd iets op mijn hoofd, in voor en najaar omdat ik snel last heb van voorhoofdholtes, zomer voor zweet, winter voor kou.
Maar als de helm af is komt inderdaad het malle p(i)etje naar voren, foto van ome willem is exemplarisch en legendarisch!!
. Goed, ik ben blij dat ik niet alleen sta in mijn overtuiging. Thanks voor feedback
Onder de helm heb ik ook altijd iets op mijn hoofd, in voor en najaar omdat ik snel last heb van voorhoofdholtes, zomer voor zweet, winter voor kou.
Maar als de helm af is komt inderdaad het malle p(i)etje naar voren, foto van ome willem is exemplarisch en legendarisch!!

Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Ach, muts en skateboard is zooo 1990! Maar het houthakkershemd komt stilaan ook weer helemaal terug...superb11 schreef:En tegenwoordig is het juist hip om met een muts op te lopen (en een scateboard onder de arm), al vallen de mussen dood van het dak.

Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Dit!MarkVeenstra schreef:Ik draag m dan juist hooguit als het regent onder mn helm.. Al zal het gevoelsmatig zijn, t scheelt in water en zooi voor mijn ogen langs.dario schreef:Nota bene: ik draag (als het warm is) ook liefst een petje onder de helm. Het is niet omdat iets geen gezicht is dat we het moeten laten, tenslotte!
-
- Forum-lid
Ik kan het nu ook eens uitproren aangezien ik er een heb gevangen gisteren bij de tdf.
Maak joe woar
Draag bijna altijd een wielerpetje onder de helm tijdens het fietsen. In de lente en herfst fijn voor de laagstaande zon of regen, in de winter een met oorkleppen tegen de koude en eventuele neerslag.
Zo snel we thuis zijn gaat dat ding natuurlijk af.
Zo snel we thuis zijn gaat dat ding natuurlijk af.

moet je 'm niet wassen, want dan ligt ie uit elkaar....... Ik had zo'n skoda petje, maar hoop dat de auto's beter zijnFietsen?altijd schreef:Ik kan het nu ook eens uitproren aangezien ik er een heb gevangen gisteren bij de tdf.

- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zal het mijn opticien vertellenane schreef:... Met een petje heb je ook geen bril nodig.

WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013