Wielrennen op tv
- Robert Haven
- Forum-lid
Tour de Jour valt mij vies tegen. Net zulk dom en nietszeggend slap geauwehoer als VI. Ligt toch ook echt wel aan die Wilfried Guinnee volgens mij.
Ehmm misschien zijn de mensen die jaren afgeven op Mart dan andere mensen, ik weet in ieder geval niet wat je allemaal over 1 kam scheert nu. Ik heb persoonlijk in ieder geval nooit iets tegen Mart gehad.Hanz Bé schreef:Ik moet toch wel besmuikt lachen. Na jaren afgeven op De Mart, met De Avondetappe, begint nu, 1 dag vóór de tour, al het geweeklaag over het ontbreken van De Mart, met De Avondetapp. Skitterend!!!!
Lange teentjes? Ik scheer niemand over kammen, signaleer slechts een mij opvallende trend
Waar is de NOS mee bezig??? Alleen maar die 2 bout presentatoren in beeld en terugblikken tijdens de race! Vrijwel geen live beelden en/of live commentaar van de renners. Eurosporten Belgie doen het goed ... fijn zo'n "publieke omroep"
Ja, dat was precies waar ik al bang voor was: Dionne in de "schaats stand". Ook bij het schaatsen kan ik daar niet naar kijken. Ook hier naar Eurosport moeten schakelen om Gesink live te zien starten.
-
- Forum-lid HC
Het is natuurlijk hate it of love it. Ik vind VI veruit het best voetbal programma, waarin echt hele goede analyses zitten. Echter zit er altijd gedol doorheen en ik vind dat zeer vermakelijk een ander weer niet en door het gedol zien velen de goede analyses niet.Robert Haven schreef:Tour de Jour valt mij vies tegen. Net zulk dom en nietszeggend slap geauwehoer als VI. Ligt toch ook echt wel aan die Wilfried Guinnee volgens mij.
In drie weken tour moet je een beetje afwisselen, elke dag de Belg is niets, elke dag eurosport ook niet. Sorry maar de NOS neem ik al niet meer mee in mijn verglijk daar heb ik al jaren geen wielrennen meer gekeken, doe dan Mart maar.
-
- Forum-lid
heel jammer: ik heb net een maand eurosport online gekocht (en tóch nog reclame!), kom ik er achter dat jose been het commentaar levert. blijft ze dit de hele tour doen?
Up and down, but in the end it's only round and round.