MAVIC KSYRIUM SLR WTS EXALITH 2
-
- Forum-lid
Hallo
Ik zou graag de MAVIC KSYRIUM SLR WTS EXALITH 2 wielen kopen.
Maar mijn vraag is of het goede wielen zijn en of er al iemand ervaring mee heeft?
Ik zou graag de MAVIC KSYRIUM SLR WTS EXALITH 2 wielen kopen.
Maar mijn vraag is of het goede wielen zijn en of er al iemand ervaring mee heeft?
Koop gelijk een nieuw toetsenbord, zo te zien blijft je CAPSLOCK HANGEN JONGUH.
-
- Forum-lid
ALS JE NIKS NUTTIG TE VERTELLEN HEBT KAN JE BETER ZWIJGEN
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Definieer nuttig,
Minder hoofdletters = minder schreeuwerig..., dan is iemand eerder geneigd om feedback op je vraag te geven.
De wielen zijn vast goede wielen, kan je zo kopen. Al hangt "goed" natuurlijk wel af van het doel wat je ermee hebt, en misschien ook wel van je eigen postuur (60kg, 120+kg?).
Minder hoofdletters = minder schreeuwerig..., dan is iemand eerder geneigd om feedback op je vraag te geven.
De wielen zijn vast goede wielen, kan je zo kopen. Al hangt "goed" natuurlijk wel af van het doel wat je ermee hebt, en misschien ook wel van je eigen postuur (60kg, 120+kg?).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Ik ga ze gebruiken voor te koersen.
En ik weeg ongeveer 70kg.
En ik weeg ongeveer 70kg.
-
- Forum-lid HC
Denk dat je voor allround een stuk gelukkiger wordt met fulcrum 3, 1 of zero maar echt een slechte koop doe je met de mavics niet
-
- Forum-lid
Ik ga ze vooral gebruiken voor koersen die heuvelachtig zijn en dan zijn lichte wielen wel handig denk ik.
"don't race what you can't replace", wordt hier regelmatig gezegd. Ik ben even aan het zoeken, maar ze zitten boven de 1000 euro? Dan zou ik me voor de laatste 100 of 200 gram me nog wel een keer bedenken, om die te gebruiken tijdens een wedstrijd.
-
- Forum-lid
Voor heuvelachtige koersen kunnen die 100 of 200 gram minder, veel energy besparen
1 gram minder op wielen heeft het zelfde efect als 2 gram op je kader.
En als je een kader koopt die 200 gram lichter is betaal je meer als €2000.
1 gram minder op wielen heeft het zelfde efect als 2 gram op je kader.
En als je een kader koopt die 200 gram lichter is betaal je meer als €2000.
Het is meer dan i.p.v als
Ik zou gewoon een setje lichte tube wielen op de kop tikken - als dan niet 2e hands voor de koersen. Voor ca 400 Euro heb je zeker een Chinese set of een paar 2e hands Shimano Dura Ace C24. Dan heb je voor het koersen het fijne van de tubes en je kan zeker 2 setjes kopen voor 1 setje Mavic Ksyrium SLR Exalith.
Ik zou gewoon een setje lichte tube wielen op de kop tikken - als dan niet 2e hands voor de koersen. Voor ca 400 Euro heb je zeker een Chinese set of een paar 2e hands Shimano Dura Ace C24. Dan heb je voor het koersen het fijne van de tubes en je kan zeker 2 setjes kopen voor 1 setje Mavic Ksyrium SLR Exalith.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1 en hopen dat ze heel blijven. Mavic heeft een zekere reputatie, ook wanneer het op garantieafhandeling aankomt.
We kunnen allemaal wel betere alternatieven aandragen, maar heeft denk ik niet veel zin.
We kunnen allemaal wel betere alternatieven aandragen, maar heeft denk ik niet veel zin.