Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

MAVIC KSYRIUM SLR WTS EXALITH 2

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 05 jul 2015 15:04

Dat wilde ik net zeggen Lcsmet, hij heeft zijn keuze al lang bepaald.
Advies heeft ie van ons niet nodig, alleen wat betreft de Caps Lock toets..... :D

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 05 jul 2015 16:39

Die caps lock in eerste instantie lijkt mee een gevalletje copy / past, dus daar zou ik niet te moeilijk over doen.

Esben, misschien kun je beter open vragen gaan stellen op het forum. In een eerder topic vroeg je naar Stealth wielen. Dat kan en mag natuurlijk. Als je echter echt advies wilt krijgen, kun je beter vragen stellen als: "Wat zijn goede, lichte en betaalbare wielen om mee te koersen?" of "Met welke wielen koersen jullie?" of "Ik wil geld uitgeven om mijn resultaten te verbeteren; waarmee kan ik de meeste winst boeken?
Misschien dat een vermogensmeter wel een betere investering is, mocht je die nog niet hebben. Of is er ergens anders winst te boeken.

Slowracer
Forum-lid

Gebruikersavatar Slowracer 05 jul 2015 19:39

Als gewicht echt een issue is, kan je voor hetzelfde geld lichtere wielen krijgen. Met een beetje zoeken vind je genoeg. Over kwaliteit ga ik niet, aangezien dit segment wielen te duur en niet nodig is voor mij. Maar Mavic zou niet mijn eerste keuze zijn.
Time is on my site.

Esben vansweevelt
Forum-lid

Esben vansweevelt 05 jul 2015 20:02

Inderdaad de naam was gewoon Copy/past werk
Maar je kan wel goedkopen chineese wielen kopen maar ze moeten ook veilig zijn om te koersen.

brekson
Forum-lid

brekson 05 jul 2015 23:05

Ik zal je nog wat laten twijfelen
Mooie wielen , gemakkelijk in de bandenwissels, remmen goed in de regen, maar niet de lichtste, en.......ik heb ze gehad, de body houdt het niet lang !!
En laat dit nou een mavic-ziekte zijn
Sworks Venge

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 06 jul 2015 22:20

en.. De exalith rand zal (zeker in de regen/vuil) slijten, en niet zwart blijven (zeg ik uit ervaring).

joeywl
Forum-lid

joeywl 07 jul 2015 14:16

Esben vansweevelt schreef:Inderdaad de naam was gewoon Copy/past werk
Maar je kan wel goedkopen chineese wielen kopen maar ze moeten ook veilig zijn om te koersen.
Chinezen wielen zijn veilig zat op te koersen.

Plaats reactie