Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
loos
- Forum-lid
loos
12 jul 2015 21:22
knal schreef:Ach we gaan het zien. Het is in iedergeval een plezierig fietsje en dat is toch het belangrijkste
En zeker erg mooi, veel beters kun je je niet wensen.
Veel plezier ermee!
-
knal
- Forum-lid
knal
12 jul 2015 22:03
danku loos! gaat zeker goed komen.
-
POC
- Forum-lid
POC
12 jul 2015 22:45
Wie besteld er altijd een extra derailleur pad bij bij zijn of haar bestelling? En is dit echt nodig?
Als je fiets afgeleverd wordt, moet je dan de derailleurs etc. nog afstellen of is dit allemaal vanaf fabriek al gedaan?
-
Focus
- Forum-lid
-
Contact
Focus
12 jul 2015 23:16
POC schreef:Wie besteld er altijd een extra derailleur pad bij bij zijn of haar bestelling? En is dit echt nodig?
Als je fiets afgeleverd wordt, moet je dan de derailleurs etc. nog afstellen of is dit allemaal vanaf fabriek al gedaan?
Deze ga je niet nodig hebben tenzij je toch een keertje onverhoopt valt. Als je hem dan bestelt krijg je geen korting meer, betaal apart verzendkosten en moet je twee weken wachten.
-
brekson
- Forum-lid
brekson
13 jul 2015 09:50
knal schreef:Zo eerste ritje is gemaakt op aeroad 8.0! Wat een heerlijke fiets zeg. Behoorlijk verschil met mijn vorige fiets(madone 2.1) gemiddelde ligt toch een 3 km/h hoger. Frame is maat xs voor de belangstellenden. Stuur gaat nog omlaag
Proficiat met je aankoop
Laat ze hier maar denken en lachen met je snelheid, ik weet wat de aeroad kan tov een oude trek
Sworks Venge
-
stevendbr
- Forum-lid
stevendbr
13 jul 2015 09:57
In maart besteld, maar afgelopen vrijdag dan eindelijk mijn Canyon Aeroad CF SLX 7.0 Di2 mogen ontvangen!
Zeer gelukkig mee, alleen constateerde ik een kleine lakschade aan de bovenbuis bij het openen van de doos. Voor zover ik kon beoordelen is het carbon zelf niet aangetast. Gebeld met Canyon, die me uiteraard adviseerden om er wat foto's van te maken en te mailen naar de klantenservice. Ondertussen mocht ik de fiets wel gewoon in gebruik nemen.
Zo gezegd zo gedaan, dus dit weekend al een kort ritje gemaakt en e.e.a. afgesteld. Rijdt heerlijk. Retestrakke bak vergeleken met m'n vorige fiets (Giant Defy).
Maar nog even over die schade... Iemand hier ervaring met de manier waarop Canyon een (lak)schade die geconstateerd wordt bij ontvangst compenseert? Nieuw frame? Bieden ze een bedrag ter compensatie? Willen ze deze retour en sturen ze een volledig nieuwe fiets? Aan telefoon kon men daar niet echt iets zinnigs over zeggen...
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
-
appie
- Forum-lid
appie
13 jul 2015 11:40
Dat zal waarschijnlijk aan de schade liggen.
-
tideman123
- Forum-lid
tideman123
13 jul 2015 12:01
ik vind de nieuwe ultimate SLX ook een zeer strakke fiets! echter net even boven budget. Weten jullie of er voor de ultimate CF nog noemenswaardige veranderingen op de planning staan? Zelf ben ik nog niets tegen gekomen op internet maar jullie wel wellicht?
-
xytras
- Forum-lid
xytras
13 jul 2015 12:46
RuudRuud schreef:xytras schreef:Serge du Temps schreef:
Vind de nieuwe SLX wel erg geslaagd. Redelijk klassiek ogend frame ten opzichte van de aero hype die er momenteel heerst.
Bijna twee druppels water de vorige foil. Maar idd, mooi frame!
Ben teruggegaan tot 2010 maar ik zie de gelijkenis echt niet. Welk jaartal Foil heb je het over?
Goh, in een oogopslag dacht ik aan de contouren en dan in het bijzonder de onderbuis en overgang bovenbuis zadelbuis, achtervork. Doch iets meer in detail en met aandacht bekeken ben ik licht verkeerd.
-
RuudRuud
- Forum-lid
RuudRuud
13 jul 2015 15:18
Dan stip je ook net het deel aan wat aardig overeenkomt
-
stevendbr
- Forum-lid
stevendbr
13 jul 2015 16:16
appie schreef:Dat zal waarschijnlijk aan de schade liggen.
Lijkt me ook ja.
Net overigens antwoord gekregen. Ik kan kiezen voor een nieuwe fiets, deze bestellen ze en is in de 2e week van augustus leverbaar. Of ik krijg een voucher van 100 euro voor in de Canyon webshop (muhaha!).
Nieuwe fiets lijkt me duidelijk de beste keuze, maar wat een gedoe... Waarschijnlijk dus weer 'n periode zonder fiets. Nu de vraag uitgezet of ze een swap doen, dus nieuwe leveren en daarna beschadigde ophalen...
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
-
brekson
- Forum-lid
brekson
13 jul 2015 16:37
Foto van de lakschade ? Kan je die effe posten ?
Sworks Venge