Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

US POSTAL Teamkleding!

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2010
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 07 jul 2015 23:03

havana schreef:Waarom zou je in godsnaam in de kleding van zo'n bedriegersploeg willen rijden?? Sowieso is profkleding al uitermate triest, maar dit is de overtreffende trap.
Die van wat oudere ploegen zijn juist cool. Zeker omdat USPS zo'n foute ploeg is.

Gewiss Ballan is ook mooi om in rond te fietsen. Kelme vind ik ook cool :P

ItallanStallion
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 mei 2015 08:39

ItallanStallion 07 jul 2015 23:06

Ja, ik vind het inderdaad mooie kleding en het past toevallig perfect bij mijn fiets! ;-)

Weet iemand van de reageerders misschien waar ik een setje kan vinden in europa?

grimpeur2004
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 aug 2010 01:28

grimpeur2004 13 jul 2015 16:25

Hi,

Heb naar aanleiding van jouw advertentie net mijn kledingkast bekeken en kom nog tegen een weinig gebruikte wielerbroek van US Postal /Berry Floor maat M.
Heb nog wel meer, maar dat is veelal maat L. Ook heb ik nog een in zeer goede staat verkerende windvanger van US Postal in de maat M.
Hoor wel of er nog interesse is.
Lekker op de fiets doe ik liever dan niets!!!
Isaac Boson wit
Trek 5200 blauw

HvanRiel
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2015 13:19

HvanRiel 23 jul 2015 13:20

kijk hier eens,

Niet linken naar namaak

ItallanStallion
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 mei 2015 08:39

ItallanStallion 03 aug 2015 09:25

Setje kleding besteld bij cyclingjerseysstore.net... is de site uit de lucht gehaald!

Ben benieuwd of ik het nog krijg (besteld begin juli)... Heb wel een track n trace vanuit China maar of dat helpt, want daar wordt ik niet wijzer uit. Nu maar gewoon bij Alieexpress besteld....

Enige manieren om mijn geld nog ooit terug te krijgen mocht ik niets ontvangen? Ben niet helemaal bekend met dit soort zaken in het buitenland namelijk.

Hoor graag jullie reacties!

Lungo
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 aug 2015 02:16
Locatie: Stamford CT, USA

Lungo 07 aug 2015 02:29

Mocht je nog op zoek zijn: ik woon in de US en het is hier vast makkelijker te vinden! Stuur maar een berichtje als ik wat voor je kan doen. Nog ff een tip voor Aliexpress: als je daar besteld, kies dan wel een paar maten groter.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 aug 2015 08:00

ItallanStallion schreef:Setje kleding besteld bij cyclingjerseysstore.net... is de site uit de lucht gehaald!

Ben benieuwd of ik het nog krijg (besteld begin juli)... Heb wel een track n trace vanuit China maar of dat helpt, want daar wordt ik niet wijzer uit. Nu maar gewoon bij Alieexpress besteld....

Enige manieren om mijn geld nog ooit terug te krijgen mocht ik niets ontvangen? Ben niet helemaal bekend met dit soort zaken in het buitenland namelijk.

Hoor graag jullie reacties!
Als je namaakspullen besteld loop je dit soort risico's. Hoe heb je betaald? CreditCard? Paypal?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 977
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 07 aug 2015 11:19

Simpel: ZSM bij je creditcard maatschappij een claim indienen. Wachten tot je NIET geleverd krijgt en je krijgt (een deel van je) geld terug.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Plaats reactie